NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Shaapa
En arbetskamrat har inhandlat en V50 1,8F Active Edition (MY07). Nu undrar han vad exakt som ingår i det paketet vilket inte säljaren talade om. Jag gjorde en sökning men fick inga träffar alls här på forumet. Min gissning är att det ändå finns någon på forumet som sitter inne med kunskapen? :D
Shaapa skrev:En arbetskamrat har inhandlat en V50 1,8F Active Edition (MY07). Nu undrar han vad exakt som ingår i det paketet vilket inte säljaren talade om. Jag gjorde en sökning men fick inga träffar alls här på forumet. Min gissning är att det ändå finns någon på forumet som sitter inne med kunskapen? :D
På S60/V70 var det vad jag kan minnas samma sak som Addition, medan det på V50 snarare verkar ha varit utrustning på Kinetec nivå. I övrigt inga skillnader vad jag kan minnas eller utläsa i länken nedan så det var nog mest marknadsfolket som satt och var uttråkade en eftermiddag och uppfann något som redan fanns men med ett annat namn (och kanske med ett lite högre pris). Lite som businessversionen som marknadsfördes i våras fast med snålare utrustning.

http://www.kristianstadsautomobil.se/Ny ... ers/31.pdf
Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &au[…]

Fast det är inte samma.

Läser du ut både aktiva och lagrade fel[…]

..pedalen sjunker när man trycker på […]