Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ketto
ronnokia skrev:Någon som vet vad det kostar fixa till dem och måste de finnas och fungera vid besiktning?
Såg en sida där de sålde täckbrickor anpassade till 850 och V70 om man monterade bort torkaren!
vet inte om de är krav på att dom ska funka om dom sitter där,men man får plocka bort dom iaf vet ja!
Användarvisningsbild
av ronnokia
Då kanske man skulle göra det och lägga in en flaska fönsterputs och en rulle hushållspapper i bilen istället! 8)
Användarvisningsbild
av Mysko
ronnokia skrev:Då kanske man skulle göra det och lägga in en flaska fönsterputs och en rulle hushållspapper i bilen istället! 8)
Näe fyfan för å kliva ur den varma goa bilen bara för att putsa lyktorna. Nej jag byter då min istället så tutar jag på er när ni står å putsar ;)

Grejen är ju den att man kykcet sällan kommer att gå ur å putsa skiten, man sitter å märker inte att lyset blir sämre å sämre.

Men det beror ju på var man bor. Jag som är gammal Härjedaling har aldrig tänkt på lykttorkarna förrän jag flyttade söder ut. Då insåg jag vilken bra uppfinning det är.
S40 1.8f ac problem

Hade beställt helt fel del, motorkylare ist&a[…]

Ja GTX kommer bara med svart inredning och rö[…]

I slutet av månaden ska den in på fels[…]

Enda gången det märks någon skill[…]