Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Braweheart skrev:
Tomas88 skrev:Basen ser snygg ut i alla fall. Sen tar den ju inte så in i helvete med plats heller. Vissa med sedan-modeller har ju knappt något bagageutrymme kvar när de monterat baslådor och annat.
Blir att sätta in gamla lådan igen senare och sälja denna igen..
De gör du nog rätt i, ja måste säga de att min basmöjäng som ligger i skuffen, är en gammal 8" bas från pioneer å den spelar så in i helvete bra, man kan faktist tro att de ligger iaf 2x12" i skuffen.. Ja är mäkta imponerad, men de märks att den har ett par år på nacken för den är bra fladdrig.
Tur man har barn som ska åka me hela tiden å då får man inte poppa, så livslängden blir väl aningen längre.
Användarvisningsbild
av Braweheart
bjompa skrev:
Braweheart skrev:
Tomas88 skrev:Basen ser snygg ut i alla fall. Sen tar den ju inte så in i helvete med plats heller. Vissa med sedan-modeller har ju knappt något bagageutrymme kvar när de monterat baslådor och annat.
Blir att sätta in gamla lådan igen senare och sälja denna igen..
De gör du nog rätt i, ja måste säga de att min basmöjäng som ligger i skuffen, är en gammal 8" bas från pioneer å den spelar så in i helvete bra, man kan faktist tro att de ligger iaf 2x12" i skuffen.. Ja är mäkta imponerad, men de märks att den har ett par år på nacken för den är bra fladdrig.
Tur man har barn som ska åka me hela tiden å då får man inte poppa, så livslängden blir väl aningen längre.
Jo det är ju så, att famlijen åker med och då spelas det inte mycket inte..
Min gamla finns ju på film på garaget http://www.garaget.org/video/ef1h26egqvve Fan vad jag saknar den..
Användarvisningsbild
av Braweheart
Var nere och tvätta av bilen inne och ute idag..
Skönt när det är gjort nu..

Men mindre kul att hitta detta :@

Bild

Det måste ju fixas en dag ju.. Hmm Har ju ingenstans att vara..

Sen kollade jag dimljusen idag.. Måste byta dem det vänstra funkar ju men är ner bälstratt..

Bild

Sen det högra har ju lamphållaren och kontakten brunnit och smällt ihop.. Hmm
Tur dem bara kostar 495:- / sida.

Men nog med tråk nu.. Lite bilder tog jag med.. åkte till ett övergivet garage och fota lite..

Bild

Bild

Bild

Blir rätt bra bilder med mobilen faktiskt.. Nöjd..
Användarvisningsbild
av Braweheart
Hemma ifrån SEMESTERN nu..
Tog några bilder på volvon..

Börjar i AVESTa..
Bild

Sen en snabb förflyttning ner till alingsås.

Bild

På Campingen, men kolla den gröna skönheten..

Bild

Sen min och farsans 745 GLT 16v-89 (Min gamla)

Bild

Bild

Sen funkade bägge dimljus några dagar. Dem har lagt av nu bägge 2.

Bild

Och sen SOL nedgången i bilplåten..

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
känner igen det där med dimljus kontakterna. jag köpte nya dimljus och bytte dessa efter 2 månader då kromet i huset släppte, nu har kontakterna gett upp helt oxå, lamphållaren är numera oval halvt söndersmält, ska nog in imorgon gnälla lite igen så jag får nya på garantin . köpte på AD-CENTER.
Men vad är det för ful dekal i bakrutan?? :-O) :-O)
Sen ser den hög ut på bilderna ?:-/ hade du ej sänkt 60/40 :?:
Användarvisningsbild
av bjompa
Trevliga bilder... helst den första 8)

Dekalen i bakrutan äger ju... Du vill ha en du oxå Grammse, du är bara för stolt för att erkänna de..
Bild
Användarvisningsbild
av Braweheart
grammse skrev:känner igen det där med dimljus kontakterna. jag köpte nya dimljus och bytte dessa efter 2 månader då kromet i huset släppte, nu har kontakterna gett upp helt oxå, lamphållaren är numera oval halvt söndersmält, ska nog in imorgon gnälla lite igen så jag får nya på garantin . köpte på AD-CENTER.
Men vad är det för ful dekal i bakrutan?? :-O) :-O)
Sen ser den hög ut på bilderna ?:-/ hade du ej sänkt 60/40 :?:
Ja det är som du säger Grammse, det är kontaktstycke och lamphållarna till dimljusen som har bränt sönder, så nu funkar dem när dem själv vill.. Skall köpa nya dimljus på http://www.radicast.se för 459:- styck.

Dekalen i bakrutan är som Bjompa säger "den äger"
Tror du vill ha en du med..

Japp jag har sänkt bilen 60/40mm och ja håller med om att dem ser hög ut ibland.. :o
Användarvisningsbild
av Braweheart
bjompa skrev:Trevliga bilder... helst den första 8)

Dekalen i bakrutan äger ju... Du vill ha en du oxå Grammse, du är bara för stolt för att erkänna de..
Bild
Japp jag tror att det är så jag med.. Och dekalen ÄGER.. :-DD
Användarvisningsbild
av Nexus
nej ni grabbar, en sådan ful dekal kommer aldrig sitta på min bil så länge jag äger den. Och forumet såg rörigt ut....
Användarvisningsbild
av Braweheart
grammse skrev:nej ni grabbar, en sådan ful dekal kommer aldrig sitta på min bil så länge jag äger den. Och forumet såg rörigt ut....
Tur att vi är olika och har olika smak ibland då.. Vi älskar ju VOLVO iaf..
Jag trivs fint där.. :wink:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 27

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]

Jag har kört en bit över trettio mil n&a[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]