Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av slayer
Okej jo hehe regnade lite förut men öser ner här nu me :( Men somsagt skönt också blir lite annan luft nu.
Jo det kan bli fint :P
Hahah ja kankse det ;)
av slayer
Sådär idag kunde jag göra klart allt i alla fall :D Dock gjorde jag en liten tabbe o glömde att lufta/pumpa lite med dämparna fram som man tydligen skulle göra :oops: Så när jag sänkte ner den i gungade på den blev jag fundersam till varför den gungade lite konstigt. Tror ni det går att stå o gunga lite på bilen o bara köra lite så släpper det eller måste jag riva ner allt igen? :( Här kommer några bilder

Klart :D
Bild
Nu ser det lite bättre ut :)
Bild
Bild

Va även o hämtade ut ett paket idag :D

Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
fett nice med en R-vinge. kommer bli snyggt :D . Stötisarna brukar man ju få dra upp ner några ggr tills de slutar "bubbla". men om de går till sig ändå får någon annan svara på :roll:
av metalHJ
Ruskigt välhållen 940 för att vara en 91'a :) Imponerande skick på bilen!
Vårda den ömt, den kommer ge dig många glädjande mil om du håller skicket ;)

Snyggt med R-vinge, men personligen tycker jag nästan att en vinge på taket ovanför bakrutan gör sig bäst på en stilren sedan. Än så länge är din bil stilren... Så gör ingen jappse historia av den, med överdrivet feta stötfångare, motivlack här och var, sportstolar och annat krims krams. En riktig volvo gör sig bäst i stilrent utförande, då det också är en riktigt vettig bruksbil--> Min personliga åsikt :) En bil ska användas, inte stå på shower som enbart prydnad :P

Lycka till med bilen, så ska jag hålla ett öga på tråden :) Detta var intressant...
av slayer
Tackar :D
Jo R-vingen kommer sitta bra :P Men någon takvinge blir det inte då jag hatar det :wink: Ska hålla den stilren o inga megakjolar, japsdämpare o sånt utan blir kanske ett addon paket. Funderar fortfarande på vilka fälgar man ska ha.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Röda bromsok! Det är fint de. :D

Särskilt snyggt blir det på en svart bil tycker jag. Välj några fälgar som gör att bromsarna syns bra nu när de är så fina.
av metalHJ
ACE har några läckra fälgar, 5 ekrade historier som jag tror kan passa riktigt fint på din bil! Precis som Tomas88 säger, när du har det fräscht och snyggt bakom fälgen ska du också visa detta med hjälp av ganska "öppna" fälgar... Kika på ACE är mitt förslag, och dom har generellt ganska bra priser också :)
av slayer
Tackar :D
Jo har kollat ltie på ACE fälgar o funderar lite på ace race. Men vet inte ritkigt. Super dtm är ju läckra men känns som en standardfälg då nästan alla 700/900 har dem nu verkar det som. Så skulel va kul o hitta några andra lite djupa fälgar som är i stuk med super dtm.
av slayer
Vet inte om jag måste riva vänster fjäderben igen då den fortfarande är väldigt svalig där o konstig :evil:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 29

Koppla nya kablarna i dosan som dom gamla sitter

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. […]

Ja, elbil är inte för alla. Vissa ser […]

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]