Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
jag tycker det ser ut som hela spröten är lidl edition. :wink: sen är det en antenn tråd som är lindad antar det är för att få bättre mottagning eller så har jag helt fel vilket inträffar ibland :lol:
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:Är det den kromade saken som sitter närmast antennfästet du köpt? Ja det var ju en liten prydlig sak.

Vad är det som sitter snurrat på antennen?
Hehe tackar.. jo de är väl som herr grammse säger, nån sladd som är lindad föer att ge bättre mottagning..
grammse skrev:jag tycker det ser ut som hela spröten är lidl edition. :wink: sen är det en antenn tråd som är lindad antar det är för att få bättre mottagning eller så har jag helt fel vilket inträffar ibland :lol:
Vadå tycker de ser ut?? de är ju de de är..
Mini_ice skrev:Mycket fin bil du har i avestas nattljus! :wink: åkte bakom dig ett tag i dag... :P
Tackar tackar, kul att de finns fler här från Avesta, den finare delen av Sverige :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
bjompa skrev: Vadå tycker de ser ut?? de är ju de de är..
ja ja :wink: jag skulle bara sätta Tomas88 på platts någon gång :lol:
Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev:
Vad nu? Sätta mig på plats!? Bara för att inte jag kan hela Lidls sortiment. :twisted: :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:
grammse skrev:
Vad nu? Sätta mig på plats!? Bara för att inte jag kan hela Lidls sortiment. :twisted: :wink:
Mycket svagt av dig att inte ha koll på lidls biltillbehör :wink: :lol: :lol:

Nä nu ska vi ej vara off topik för mycket ;-// , Bjompa ! du har inte funderat på lidls kromlist på meter vara :mrgreen:
Användarvisningsbild
av bjompa
grammse skrev: Nä nu ska vi ej vara off topik för mycket ;-// , Bjompa ! du har inte funderat på lidls kromlist på meter vara :mrgreen:
Hahaha.. nej men ja tror den skulle sitta fint på din bil.. Dom har ju kolfiber- å alu-tejp för instrumenteringen... kanske skulle vara nått för dej de, du har väl den traditionella träpanelen ( plastgran ) i din V70 eller har ja fel ??
Användarvisningsbild
av Nexus
bjompa skrev: du har väl den traditionella träpanelen ( plastgran ) i din V70 eller har ja fel ??
Hur visste du det :D jag har faktiskt bytt ut den tråkiga gråa plasten mot äkta :roll: trä panel .
Jag är visst den ända som tycker trä är snyggt :roll:
Användarvisningsbild
av bjompa
grammse skrev:
bjompa skrev: du har väl den traditionella träpanelen ( plastgran ) i din V70 eller har ja fel ??
Hur visste du det :D jag har faktiskt bytt ut den tråkiga gråa plasten mot äkta :roll: trä panel .
Jag är visst den ända som tycker trä är snyggt :roll:
Haha... nja ja vet inte.. Hmm, ja vet inte ja men träpanelen va snygg förr.. kanske.. Polaren hade en gråmet. Volvo 850R med den ljusa inredningen å ljus träpanel, den va ganska snygg faktist..
Vilken har du?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 39

Nya kontaker med Volvo , men nu säger dom sig[…]

Dina lyktor är sönderbrända p&ari[…]

Läcker spolarvätska avstängd

Jag kanske tolkat det fel. Men tänker på[…]