Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lilleman
polarisfälgarna är jäkla snygga.
jag är förtjust i polarisfälgarna och galaxifälgarna.
någon av dem fälgarna står överst på önskelistan :D

kul och se en 28år gammal traktor i detta fina skick :D

mvh/roger
Användarvisningsbild
av Nexus
Jag förstår inte varför det ska smygas med små bilder här inne :mrgreen: Här kommer traktorn i stor upplaga :lol:
Bild
Användarvisningsbild
av Fluffen
Ska se om jag inte kan fixa lite mer färska bilder tills imorgon, lite "bonnigt" kanske med det bjuder jag på i så fall.
Att farsan är bonde har ju sina fördelar också. :D
Jaja, får väl ladda upp stora bilder i fortsättningen. :wink:
Användarvisningsbild
av Ståhl
finfint fluffen :D
Fast skulle nog vart nån tum större fälgs så hade du vart värst. Fast dedär va riktigt fint de också.
Användarvisningsbild
av Fluffen
Jag har denna till jobbet så lite komfort får det vara, därför har jag inte större än 17". :D
En sänkning hade inte heller varit fel men jag vill inte ploga snö på vintern. :lol:
Värre än Anderhzon lär jag väl inte bli. :D
Användarvisningsbild
av Nexus
Här var det lite dött :lol:
har du inga bilder på resterande bilar??
Användarvisningsbild
av Fluffen
Jag måste ju putsa upp 240:n jag har först. Men har så jäkla mycke annat att som ska göras. :x
Användarvisningsbild
av Fluffen
Går i tankarna att köpa stegrande älg dekaler och helvita bakljus. Men jag är inte säker någon som har en synpunkt.?
Funderar också på att lacka V90 torkararmen jag har på men det är ju lite kul samtidigt att ha den olackerad då det är många som stör sig på att jag inte har lackerat den. :lol:
Användarvisningsbild
av bjompa
Älgen är ju given, ska den sitta på den röda eller den vita traktorn? Nejdå, köp ett par älgar du, tror de blir bäst me den svarta älgen i gul sköld, iaf på en vit bil.
Nog tycker ja att du ska lacka torkarn.

Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]

V60 sliter däck bak

Generellt sett kan bussningar i dåligt skick[…]

Generator laddar ej batteriet

Säker på att det inte är en anslut[…]

sen kan man ju tolka media som om att affäre[…]