Japp, då var det gjort.
Gick in till kundservice som tog emot nycklarna och frågade reg.nr så tog han fram allt på datorn, han frågade om man skulle stanna kvar, sen fick man en lapp så man kunde gå och fika gratis i caféet ovanför, välfigt uppskattat tycker jag

-)
När de hade tagit in bilen och börjat så frågade jag om jag fick gå in och kika på bilen , då sa han i kundservice att man bara fick gå in framoch tillbaks, inte stanna några längre stunder, "Det är ju en arbetsplats" (O) Jag tycker man borde få se vad som görs på bilen!
Nå, så jag gick in en sväng det var en ung flicka som hade tagit studenten i år, som gjorde arbetet.
Sen satte jag mig ner i butiken på en stol och läste några Volvotidningar som fanns vid ett bord.
Han från kundservice kom och frågade om det skulle bytas en parkeringslampa som var trasig.
Efter en stund kom han tillbaka och sa att bilen var klar, totalt tog det ca 1 timme.
Så var det med servicen för den här gången. Gissa vad kupéfiltret kostade?
/Kalle