Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jävlar va tyst de blev på Grammse... Är de för att MDS har sån respekt för stora, starka, elaka Bjompa å skickar en stereo direkt??
Vart är du Grammse?? Hallå??
va fan jag har ju haft data haveri p g a åskhelvete :evil: Japp Bjompa det blev snyggt det där.Finesser? 8) ja det har jag men orkar ej fördjupa mig i de, jo USB är ju bra till mp3 spelaren men annars så duger det med lågnivå utgång och justerbar belysnings färg så nöjer jag mig :wink:

MDS :lol: De kan slänga sig i väggen ;-// .

Sen så sitter slutsteget väldigt service vänligt :-DD
grammse skrev:va fan jag har ju haft data haveri p g a åskhelvete :evil: Japp Bjompa det blev snyggt det där.Finesser? 8) ja det har jag men orkar ej fördjupa mig i de, jo USB är ju bra till mp3 spelaren men annars så duger det med lågnivå utgång och justerbar belysnings färg så nöjer jag mig :wink:

MDS :lol: De kan slänga sig i väggen ;-// .

Sen så sitter slutsteget väldigt service vänligt :-DD
Har de åskat i E-tuna? Nja vet inte om ja heller orkar me att fördjupa mej i saker som finns på den :mrgreen:
MDS ja... hehe, inte din bästa kompis har ja förstått :lol:
Jo de är väldigt lätt att komma åt steget, får se om ja hittar en ny plats åt de, man ska ju få plats me barnvagn oxå...
jo det var 2 rejäla smällar vid lunch tid, fan aldrig får man sova :lol:
MDS hmmmm ja alla får en 3:e chans så det är inte ute för de ännu :mrgreen:
Du har förankrat slutsteget bra va?? så man ej får det i skallen om någon dåre skulle vilja ha lite närkontakt med dig i trafiken :wink:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 39
Läcker spolarvätska avstängd

Jag kanske tolkat det fel. Men tänker på[…]

Stolsrygg knakar/ låter

Det enda "problemet" jag märkt med […]

Jag får vänta ett tag, har inte hunnit […]