Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Braweheart skrev:
bjompa skrev:
Tomas88 skrev:Lycka till med ljudfixandet... Men vad är det som hänger i backspegeln?... Rosa tärningar ! :*O/
De är kärringens :evil:
Låter som en taskig ursäkt bara :mrgreen: :mrgreen:
Hysschh!!

:lol:
v-rås aha :idea: Biltema :lol:
På MDS i v-rås handlar jag aldrig mera. De lurade mig på att få köpa en demo clarion med tutch skärm för 3000 istället för nypris närmare 6000. Men sen var den plötsligt såld :-(O) men jag skulle få köpa en helt ny för demo pris lovade han men det kom aldrig hem någon ?:-/ jag tjatade en gång i veckan men det var nya ursäkter varje gång.Tröttnade på skitsnacket och köpte min nuvarande på BRL istället :D
Har strulat med de innan oxå, beställde ett larm som skulle komma hem inom några dagar. Det tog över en månad få hem det.
Det ändå positiva de lyckats med var att laga mitt slutsteg för 150:- :D
grammse skrev:v-rås aha :idea: Biltema :lol:
På MDS i v-rås handlar jag aldrig mera. De lurade mig på att få köpa en demo clarion med tutch skärm för 3000 istället för nypris närmare 6000. Men sen var den plötsligt såld :-(O) men jag skulle få köpa en helt ny för demo pris lovade han men det kom aldrig hem någon ?:-/ jag tjatade en gång i veckan men det var nya ursäkter varje gång.Tröttnade på skitsnacket och köpte min nuvarande på BRL istället :D
Har strulat med de innan oxå, beställde ett larm som skulle komma hem inom några dagar. Det tog över en månad få hem det.
Det ändå positiva de lyckats med var att laga mitt slutsteg för 150:- :D
Ja jävlar ja..

Men min vanliga flyt hänger fortfarande me...
När ja kom till v-ås å såg stereon ja skulle ha...
Denna:
Bild

Så insåg ja att den va så plastig som den såg ut.. Om inte lite värre..
Så nå köp blev inte av, har ist beställt denna som förhoppningsvis ska omma nu i veckan..
Den va då inte plastig, då ja såg demoexet.. mycke vackert :-)-)
Bild
såg ju fin ut men gissar det är på MDS :wink: så ta det där "ska föroppningsvis komma i veckan" med en nypa salt. :evil:
Sen är nog min display lite större på JVC:n :P :P
Jag har tidigare alltid kört med Clarion "värstingar" då vi fick köpa till inköpspris när jag jobbade på riskokar verkstad :lol: men de höll ju bara ett år sen börja det strula, oljud cd-mekanism,matar ej in skivan helt, inget ljud, cd-ur funk,trasig kabelmatta mm mm. :( Så efter mycket velande så blev det en outsider och den har fungerat klockrent och har många finesser som jag ej behöver men kan skryta med :mrgreen:
Upp med en bild när den e på platts i bilen om du får någon detta året :roll:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 39

Personligen känner jag mig tryggare med Bosch[…]

Jag försöker byta listen (den mindre, fr[…]

Läcker spolarvätska avstängd

Någon som har koll på var man kan k&ou[…]