Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev:läste jag stänkskydd :D :D Det var banne mig på tiden :-(O) :wink:
Tar du min ruta oxå när du lämnar in för byte?? Vi kanske kan få grupprabatt :roll: :lol: :lol: :-DD :mrgreen:
Ja. Har ni lust att ta en tur till Ljungby så kan jag ju höra med dem. :D

Jo det var på tiden med stänkskydden. Men jag får skylla lite på de jäkla dåliga öppet tiderna på Volvo i Ljungby. De stänger kl 16.00 och nu jobbar jag ju (sommarjobb), så det har ju inte varit helt lätt. Men fick sluta lite tidigare idag så det fixade sig.
Användarvisningsbild
av Nexus
Brainded skrev:

Ev. kan jag klämma med en bmw också :roll:

mvh
Anders
Börja inte du oxå med BMW tjatet :wink: Det räcker med matz :lol:
Får du syn på mig imorgon så kasta upp en näve, jag ska på äventyr till lindesberg och hämta en skärmaskin 8)
Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev:
Brainded skrev:

Ev. kan jag klämma med en bmw också :roll:

mvh
Anders
Börja inte du oxå med BMW tjatet :wink: Det räcker med matz :lol:
Får du syn på mig imorgon så kasta upp en näve, jag ska på äventyr till lindesberg och hämta en skärmaskin 8)
He he. Ja det börjar gå utför här på forumet. Nu har ju Brainded skaffat en Saab till. :???:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Brainded skrev:Volvon höll ju inte för kvalitetstestet :(
Jaha ja. Ska du testa Saaben på samma sätt då så vi får jämföra? :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
när kommer stänklapparna då?? vill se resultat så mitt tjatande inte var varit förgäves :lol:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja under helgen kommer de ju inte. Men i början på nästa vecka sa de på Volvo. Så man får väl hitta på något annat i helgen då. Rostskyddsbehandla kanske.
Användarvisningsbild
av Nexus
nä det fattade ju jag oxå :wink: tisdag borde de dyka upp om han fick iväg beställningen . :roll:
Rost skydda är kul, det blir så svart och fint :D
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 137
Framvagnsbalk Volvo 240

Att notcha ur balken lite för att ge mer […]

Konstigt elfel

Kolla om det finns några aktiva eller lagrad[…]