Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
ah vilken härlig platina på maskinen. Lång och trogen tjänst har satt sina spår :D
Och jag tar på mig fulla ansvaret att det spåra ur lite men å andra sidan så står den ju i garaget :roll:
men för att återgå till S40:in så skynda köpa stänkskydd imorgon och fort upp med bilder :-DD .
Antar fluffen kommer komentera skotaren oxå innan vi kan lägga det åt sidan :wink:
Användarvisningsbild
av Fluffen
Skönt att se att jag inte är ensam att lägga upp bilder på maskiner. :lol:
Håller med Grammmse att det var en fin platina på den.
Nu har jag komenterat bilderna så nu kan vi återgå till topic. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av lilleman
det är aldrig fel med bilder på maskiner. :D
det skulle funnits en maskintråd :P

mvh/roger :D
Användarvisningsbild
av Tomas88
bjompa skrev:Är de nå nya fälgar på G då?
Alltså har ju funderat lite på det. Men det är ju så jäkla dyrt. Sen blir det ju dyrare däck med om man skall ha större fälgar.

Men jag har ju tänkt lite i banorna att om man köper lite finare alu-fälgar till sommardäcken så kan man lägga på vinterdäcken på dessa. För nu sitter v-däcken på plåtfälg, och det är inte snyggt.
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:
bjompa skrev:Är de nå nya fälgar på G då?
Alltså har ju funderat lite på det. Men det är ju så jäkla dyrt. Sen blir det ju dyrare däck med om man skall ha större fälgar.

Men jag har ju tänkt lite i banorna att om man köper lite finare alu-fälgar till sommardäcken så kan man lägga på vinterdäcken på dessa. För nu sitter v-däcken på plåtfälg, och det är inte snyggt.
Oki.. annars kan du titta här, dom har bra priser...
http://www.teletyre.se/
Användarvisningsbild
av Tomas88
Var inne på Volvo idag och beställde 4 stänkskydd "så man slipper få hela sidan blästrad" :wink:

Har lite stenskott i rutan också. Så det kommer nog bli ett byte av vindrutan på försäkringen. Det är en massa små små små stenskott också så det är så jäkla dålig sikt vid mörker och regn :-(O) och regnar gör det ju ibland (eller nästan alltid verkar det som nuförtiden) :(
Användarvisningsbild
av Nexus
läste jag stänkskydd :D :D Det var banne mig på tiden :-(O) :wink:
Tar du min ruta oxå när du lämnar in för byte?? Vi kanske kan få grupprabatt :roll: :lol: :lol: :-DD :mrgreen:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 137

Jag tänkte byta ut tänddelar på mi[…]

Det blev en snabb vända i tvätthallen. B[…]

Här är, långt om länge, bilde[…]

Fälgarna skiljer inte mer än att de hamn[…]