Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jeppe75
FiddeUBC skrev:för att i r-design V70 ingår lågt sportchassie...
Jomen varför skulle det inte gå att kombinera dessa ? Andra märken har ju denna funktion trots låga chassin ? :???:
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
En möjlig anledning är att styrningen är "trimmad" och därför går det ej att få hb-servo.

Får jag fråga varför du medvetet valde bort Teknikpaketet? Om du ändå har valt till HP-stereon? Keyless är helt fantastiskt skönt att ha!
av jeppe75
XC90_Executive skrev:En möjlig anledning är att styrningen är "trimmad" och därför går det ej att få hb-servo.

Får jag fråga varför du medvetet valde bort Teknikpaketet? Om du ändå har valt till HP-stereon? Keyless är helt fantastiskt skönt att ha!
Ja det kanske kan vara en anledning....

Tjänstebil, så jag tog bara det nödvändigaste... :roll: :wink:
Valde dock till portabel GPS samt fjärrstyrd värmare med hjälp av rabatten på 10kkr på tillbehör.
Användarvisningsbild
av henka35
jeppe75 skrev:Nu är den kommen :)
Leveransklar på måndag :)

Bild
Snygg och nu fick vi svaret att det endast är enkelrör på dieselbilarna. Lycka till med din nya pulka :-)-)

//Henrik
av Ottoman
Riktigt läcker, önskar att R-design fanns att beställa när jag väl specade min. Fälgarna är efter Fortuna de snyggaste 18" som Volvo gjort. Tycker dock det är lite trist att det inte är dubbla pipor på dieslarna och vad jag förmodar de små bensinarna. Det ger ju bilen ett mer komplett intryck och ett klart sportigare utseende. Kan väl ändå inte kosta alltför mycket att åtgärda???
av jeppe75
Ottoman skrev:Riktigt läcker, önskar att R-design fanns att beställa när jag väl specade min. Fälgarna är efter Fortuna de snyggaste 18" som Volvo gjort. Tycker dock det är lite trist att det inte är dubbla pipor på dieslarna och vad jag förmodar de små bensinarna. Det ger ju bilen ett mer komplett intryck och ett klart sportigare utseende. Kan väl ändå inte kosta alltför mycket att åtgärda???
Ja det hade varit pricken över i:et !

Det varierar med årsmodeller och när ty[…]

230fk går snålt

Lite dum fråga men är du säker p&a[…]

Hej funderar på att byta ratt, har en MY 201[…]