- lör 05 jul 2008, 12:00
Samma det här med att komma in i undermenyn - jag vill inte direkt påstå att jag har tummen mitt i näven, men jag fixar det inte. Trycker BACK -> ENTER -> BACK när skärmen åker upp, men nix. Antingen blir bara skärmen svart och åker ned igen eller så fortsätter den som vanligt. Varningstexterna och sedan valet om jag vill godkänna blah, blah...
Edit: Äsch, strunt i nedanstående. Lite för mycket att be om. Sorry.
Har du möjlighet att ta en eller två enkla bilder och sedan visa? Dels på undermenyn och dels på flyglägesvalet.
Tänk om jag fått en gammal mjukvara. (Eller sitter mjukvaran i en av kart-DVD:na?)
XC90_Executive skrev:Hur ska jag veta om det finns på din?Nej det är ju sant. Hur ska du det. Kan det kanske skilja mellan olika versioner?Kolla vettja! :)
Menyerna ser mer 'hi-tech' ut med.
Samma det här med att komma in i undermenyn - jag vill inte direkt påstå att jag har tummen mitt i näven, men jag fixar det inte. Trycker BACK -> ENTER -> BACK när skärmen åker upp, men nix. Antingen blir bara skärmen svart och åker ned igen eller så fortsätter den som vanligt. Varningstexterna och sedan valet om jag vill godkänna blah, blah...
Edit: Äsch, strunt i nedanstående. Lite för mycket att be om. Sorry.
Har du möjlighet att ta en eller två enkla bilder och sedan visa? Dels på undermenyn och dels på flyglägesvalet.
Tänk om jag fått en gammal mjukvara. (Eller sitter mjukvaran i en av kart-DVD:na?)
Drömbil: Aston Martin DB9 V12 Vanquish. I garaget skulle även en Jaguar E-Type få plats. Körde fr o m 31/5 -18 -- 12/6 -20 en Volvo XC60 T8 Bursting Blue - MY19. Min senaste Volvo var en V70 MY12 R-des 2,5FT. Min första var en Amazon 123 GT MY1967. Rattar en Audi e-tron nu.