Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

betterlead skrev:Kan bara nämna att den navigator som satt i min Renault Espace t o m visade höjd över havet - kul grej när man färdas längre sträckor, i synnerhet i bergen. Naturligtvis något man inte alls kan leva utan. :wink:
Den funktionen finns någonstans däri menyerna.. Såg på Swedespeeds forum att man kunde få fram det.. Dock så var det något/några år sedan jag såg inlägget så jag ids inte leta på länken. Är inte aktiv där längre..

M V H
---> Matz
matzen10 skrev:Den funktionen finns någonstans däri menyerna.. Såg på Swedespeeds forum att man kunde få fram det.. Dock så var det något/några år sedan jag såg inlägget så jag ids inte leta på länken. Är inte aktiv där längre..

Man trycker back-enter-back-enter-back-enter osv osv precis när man startat bilen och skärmen går upp. Man trycker tills man kommit in i en 'gömd' meny.
Åh fanken, tack! Ska kolla efter jobbet om det fungerar i min bil.

Hmmm, varför döljer de roliga funktioner öht?
Höh, fungerade inte hos mig. :cry: :???:
XC90_Executive skrev:Nya navi-layouten ser betydligt fräschare ut! 3D-visning (dvs 'flygläge') var efterlängtat!
What?! Finns väl inte på min. Eller?
Carstens80 skrev:Hej betterlead
Jeg kan kun komme ind i min menu hvis jeg ikke starter bilen.
jeg sætter tænding på og når skærmen kører op trykker jeg back-enter-back og så kommer det frem :D
Hmm, märkligt. Jag får inte fram det. Det går ju bara inte att missförstå er vägledning. ??:-/ :cry:
Läckage kylarvätska

Vilken hjälte du är! Ser exakt likadant […]

Jag har 6 filer och 2 mappar i roten på USB-[…]

Vi som beställt nya XC60

Ja, då är det dags……&h[…]

Felsökning av vattenpump

Kan vara vattenpumpen som låter....... f&o[…]