Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av slayer
Nä har ändrat mig, skippar nog svarta fälgar då det kommer bli för svart.
av slayer
Idag fick jag hem min dumpventil jag köpt, en JBR K25 dump som jag hittade begagnad fast inte använd till ett bra pris 8) Ska monteras senare :) Blir väll även att beställa hem sänksats nu i slutet på veckan :P

Bild på dumpen
Bild
av slayer
Kunde inte hålla mig borta från bilen idag, gick runt o funderade vad jag kunde göra för något o då fick jag se mina backspeglar som inte va så fina att dom kan jag lacka :)
Sagt o gjort så skruvade jag bort dem o slipade o spacklade igen skraven också, får se om det håller eller om det spricker upp. Nu har jag lagt första lagret färg låter det torka över natten o ser hur ytan blev imorgon då läger jag nästa lager o lite klarlack :)

Kollade även om den slutat läckt olja sen jag byte packningen också o det verkar vara tät :D

Isärplockade
Bild
Spacklade o slipade
Bild
Första lagret :)
Bild
av slayer
Idag så lackade jag klart backspeglarna o tycker det blev helt ok resultat för att vara lackat med sprayburk. Här kommer några bilder på slutresultatet.

Ihopmonterade igen
Bild
Monterade, ser mycket bättre ut :)
Bild
Ingen öppen skarv :P
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:Ser mycket fint ut.
Håller med :D det var riktigt snyggt lackat :-)-)
Användarvisningsbild
av lilleman
jag kan inget annat än hålla med tomas88 och grammse :D

mvh/roger :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 29
Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jo, en sak som är irriterande. Bilen är […]