Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

grammse skrev:
bjompa skrev:Å imorn kommer mina nya bakfjädrar :lol: 8) :P

Ja va bitter innan dom hörde av sej, dom små asen på GE :evil:
?:-/ Var det fel fjädrar bak?? utväckla lite tack! :D Av bilderna att dömma så är det nästan lite EPA varning på sänkningen :wink:
Ja precis, ja har ringt/mailat å klagat över att bilen ser ut som en Epa, dom vart lite fundersamma då de gällde en V40.. Dom sa att ja kunde ha fått S40 fjädrar då dom tydligen skulle vara hårdare bak, vilket inte ja förstår då en kombi brukar ha hårdare bak, ?:-/ Skit samma... Dom har iaf skickat nya fjädrar till mej nu, skulle få dom imorn som de lät, ( hoppas på de iaf )

Vadå "nästa" lite epavarning.. de blev en epajävel av bilen me deras pissfjädrar.. :evil:
Blir de inte bättre när ja får på dom andra så åker kapen fram, orka tjaffsa me folk som uppenbarligen inte vet va dom håller på me. :evil: :mrgreen:
Senast redigerad av 1 bjompa, redigerad totalt 0 gånger.
Då har ja fått fjädrarna, hämtade ut dom idag på förmiddagen, nu är dom monterade på bilen..

Har oxå hunnit tvätta bilen dock inte på bilden här..
Då kan ja säga så här: Sänkningssatsen ja fick sänkte bilen fram men inte ett skit bak, ringde/mailade till GE som en tok å gnällde...
Dom skickade nya bakfjädrar, när dom kom på så vart de lite skillnad..
Mätte avståndet mellan fälgkant å hjulhuskant, innan: 120mm (med första sänkningen) Efter: 72mm
Ingen skillnad eller?? bara lite då... Så nu är ja nöjd iaf..

Bild
nu undrar jag om du får någon kompesation för de skickade fel fjädrar? hade du bilen inne för byte så vill troligtvis verkstan ha betalt för ytterligare ett byte. :?:
Men nu ser det snyggt ut bak oxå :-)-)
grammse skrev:nu undrar jag om du får någon kompesation för de skickade fel fjädrar? hade du bilen inne för byte så vill troligtvis verkstan ha betalt för ytterligare ett byte. :?:
Men nu ser det snyggt ut bak oxå :-)-)
Ja det skulle vara riktigt kul att vet om du får kompensation för detta..
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 39
V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Ja det stämmer, min har gått ca 10100 m[…]

Uppdatera mjukvaran

Jag har haft serviceavtal tills bilen blivit minst[…]

Klockfjäder/kontaktrulle????