Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fluffen
grammse skrev:
Fluffen skrev:15 tum i bak och 14 fram?
Med snobbringar kommer det bli jäkligt snyggt. :-)-)
Nej du din gammla bondlurk :wink: det ska vara classic alufälgar :D plåtisar har man ju i värsta fall på vinterdäcken :-O)
Ståhl :!: lyssna ej på Fluffen han har fått i sig för mycket diesel ångor :wink: :lol:
Diesel det är fint det. :lol:

Ståhl, du får ta bort stötfångarna och tejpa på lite raggartejp så ska det nog bli bra. :lol: :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
Fluffen :!: Finns det röd/vit raggartejp? jag tänkte bara om suger efter vobblern blir för stort så kan stålis trösta sig med att förgylla kärrran med "vobbler tejp" :lol: Nej förlåt :oops: nu spårade det ur lite men så går det när fluffen och jag råkar ihop 8)
Användarvisningsbild
av Fluffen
Ja, det blir bara skit av alltihop. :lol: :wink:
Vet faktiskt inte men dekaltrim.nu borde kunna fixa det mesta. :wink:
Nej, nu vill jag se lite bilder på 140:n med snobbringar på, fixa snarast så jag kan se hur snyggt det blir. :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:
grammse skrev:ja håller med dig nu vill vi se bilder :D
PS. jag hitta vanlig raggar tejp på HOBBEX :D http://www.hobbex.se/p/productmenu,104. ... oduct.html
Du är ju inte redig grammse... :wink: men det var väl knappast någon nyhet.

Men kan inte du sätta sånt på din V70 så vi kan se hur det blir. ;-//
jaha :( nu ska jag ej vara aktiv här på forumet längre om det ska vara på det viset :cry:
Tomas du kan inte norska ??:-/ Fan fick ju napp på en skitsnygg norsk blondin men fattar inte va hon skriver :lol:
Oj nu blev jag oredig igen :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev: jaha :( nu ska jag ej vara aktiv här på forumet längre om det ska vara på det viset :cry:
Tomas du kan inte norska ??:-/ Fan fick ju napp på en skitsnygg norsk blondin men fattar inte va hon skriver :lol:
Oj nu blev jag oredig igen :mrgreen:
Skojar bara lite grammse.

Tyvärr kan jag inte norska, men det kan väl inte skilja så mycket?
Lycka till med norskan.
Användarvisningsbild
av Nexus
men blir det några bilder på kärran stålis? vart är alla dala män? har ni någon festival där uppe eller vad har hänt?
Användarvisningsbild
av Fluffen
Han kanske är på Sweemans födelsedagskalas. :lol: :wink:
Blir det något stereobygge snart?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 48

Tack för svar!! Skönt att veta att det […]

Hård Bromspedal