Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Korny
Fy fan vad jag gjorde bort mig fullständigt idag. Hade precis hämtat husvagnen efter garantijobb och åkte sen förbi Bilia för att köpa ett nytt spegelglas till husvagnsspegeln, kommer ut från Bilia och kollar att de e tomt bakom husvagnen, sätter mig i bilen och lugnar ungarna som bråkar, lägger i backen och backar ca 4m och sen tar de tvärstopp BANG! En stackare i en Opel Astra kombi har precis tankat och stannar bakom mig för att anteckna mätarställning. Hade dock en otrolig tur i klantigheten, blev inga skador på hans bil förutom en sprucken plastkåpa på torkararmen som han snällt sa att de va inga problem, det finns snabblim. :D
Husvagnen såg dock inte lika vacker ut,ett horisontalt veck över hela baksidan samt krossad baklampa och spruckna plastdetaljer, så det blir försäkringsärende av det hela men eftersom det inte blev några skador på hans bil så går allt på husvagnens vagnskadeförsäkring, hade varit surt att tappa den bonus man har. 1500:- i självrisk och de va inga problem enligt husvagnaförsäljaren att köra hela sommaren och lämna i vagnen till hösten, så återigen - tur i klantigheten, men fan vad jag skäms!

Asshole of the day -----> David
Användarvisningsbild
av DogWalker
Verkligen tråkigt för dig, speciellt med tanke på att du gjorde som en riktig chaffis gör..kollar så det är okej att backa.

Typiskt, och shit happens även när man gör rätt.

Hoppas ni får en glad midsommar utan fler problem.. :D
Användarvisningsbild
av Fraz
Ja ja..
De händer även dom bästa.. låt nu inte detta förstöra din helg.
/Fraz

Hej, min morfars gamle S70 har blivit sjuk. Den st[…]

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]