Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av matzen10
Och då tänkte jag förståss på vedhögen, hehe.. 33 kubik på tork. Har jag tur (nåja ;-) ) får jag 6 kubik tall i höst oxå.
Så "grammse" o "Brainded" är välkomna att stapla in den i vedboden i mitten på juli :lol:

Bild
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Det är bra att du sätter dom i arbete Matzen :wink:

Själv så staplade jag 3 kubik ved förra sommaren, och det var alldeles tillräckligt :)
av matzen10
~Kalle~ skrev:Det är bra att du sätter dom i arbete Matzen :wink:

Själv så staplade jag 3 kubik ved förra sommaren, och det var alldeles tillräckligt :)
Håller med om att 3 kubik räcker, åtminstone om ryggen får säga sitt.. Funderar skarpt på en elpatron mellan varven.
Det verkar dock som om jag får gömma en öl i botten för att få Brainded att jobba, hehe.. Eller kanske en hel back öl?! ?:-/

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Stupid-Flanders
matzen10 skrev:
~Kalle~ skrev:Det är bra att du sätter dom i arbete Matzen :wink:

Håller med om att 3 kubik räcker, åtminstone om ryggen får säga sitt.. Funderar skarpt på en elpatron mellan varven.
Det verkar dock som om jag får gömma en öl i botten för att få Brainded att jobba, hehe.. Eller kanske en hel back öl?! ?:-/

M V H
---> Matz
Jobbigt om han lyckas hitta backen innan jobbet är klart :D
Användarvisningsbild
av Brainy
Öl luktar man sig till!

Klart jag kan hjälpa till Matte, men jag kan inte lova att kroppen håller för hela den där högen. Jag kan snarare garantera motsatsen men hjälp kan du självklart få.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Nexus
vadå jag stapla ved ?:-/ :lol: det har man ju gjort så det räcker när man var liten och bodde på bonnagård :D
Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]

Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]