Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ja, det är ju inte utan att man blir lite sugen på att installera enligt Rillee´s modell..! Praktiskt om man även kan få underhållning till baksätespassagerarna medelst eslund´s lösning för detta; http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 35&t=13728.

Så nu är frågan vilket "brainded" vill hjälpa mig med under semestern :lol: För båda blir nog lite mycket.. Kanske finns något sätt att para ihop dessa båda bitar??

Kul hur som helst att följa de inspirerande projekt som du/ni ger er på! :-)-)

M V H
---> Matz
greeeken skrev:Programet du skrivit. Används det tillsamans med Roadrunner?
För bara sådär har jag inte fått det att starta.
nä programmet ska användas utan roadrunner, men har du en spacenavigator? tror inte det startar utan en men om det gjorde det skulle du ändå inte kunna styra det
greeeken skrev:Nej jag säger int eatt du motsätter dig nått.
Ja det är ju meningen att man ska 3g turbo i bilen oxå. Iallafall för min del.
För min del så kommer jag koppla in 2 skärmar bak och 1 fram.
Fram blir det touchskärm o bak blir det vanliga.
Visst dom kommer se samma med för mig spelar det ingen roll.
Angående GPS så kan det diskuteras, finns olika program till det , personligen gillar jag TOMTOM men det går int att få till vanlig PC.
Men dåså, då tycker vi samma sak. För PC finns Autoroute men det kräver nästan ett tangentbord, något man kanske inte vill ha liggandes framme i bilen.
Har testat autorute och det var ingen höjdare.
Precis som du säger så måste man ha ett Tbord o det vill ma nitne ha liggandes.

Kom på det sen Rille att det nog behövs en spacenavigator.
HAr inte fått tag på någon än tyvärr
Nu har man äntligen monterat sin space navigator, ska byta tyget mot skin snart...

Innan:
Bild
Bild

efter:
Bild
Bild
Någon som vet vart man kan handla delar för att bygga en LCD lyft precis sådan som finns original volvo rti.

Behöver inte många delar precis, har gjort en lego modell.

[youtube]k_ctMCo1D_0[/youtube]
[youtube]CvGNI0vQr6M[/youtube]
Jag gjorde en skiva med ett stort hål i. Sedan delande jag på spacenavigatorn och satte en del
på varsin sida om skivan. Skivan med spacenavigatorn är sedan fastklämd i spåret där skjut luckan går.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]

Ser ut som färgstänk, skrapa och tvä[…]