Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Welle skrev:Då får jag gå emot trenden och rösta på 2x2...

Så här vart de på min, iofs ingen XC

Bild

Snyggt! tack för bilden, nu känns det lite "säkrare" att fundera på 2x2..
vad har du för system på bilden då? e de catback eller helsystem? - tillverkare?

//Lindh
..ställer en följdfråga..

BSR dom har ju PPC som "bara" ändrar mjukvaran i bilen, men A-tech chippar väl? (om jag inte missförstått)
Jag har hört att det inte är så bra att chippa en bil om nu styrboxen skulle pajja, rätt dyrt att ordna en ny då..

Vilken firma ska man "våga" välja? vill ta något som är "säkert" o där man kanske inte behöver oroa sig över "ras" ? =)
Lindh_ skrev:..ställer en följdfråga..

BSR dom har ju PPC som "bara" ändrar mjukvaran i bilen, men A-tech chippar väl? (om jag inte missförstått)
Jag har hört att det inte är så bra att chippa en bil om nu styrboxen skulle pajja, rätt dyrt att ordna en ny då..

Vilken firma ska man "våga" välja? vill ta något som är "säkert" o där man kanske inte behöver oroa sig över "ras" ? =)

Autotech ändrar också bara mjukvaran i bilen.
Lindh_ skrev:
Varti skrev:Så här blev det på min v70N en dämpare på varje sida lagom ljud oxå :wink: lite dålig bild kanske,,

Mvh//Teemu

Det var snyggt! är det eget bygge eller har du helsystem?
Tack för bilden!

//Lindh
Tackar,,Varsegod,, det är eget bygge kostnad totalt ca 2300 kr i rostfritt så man kom undan lite billigare :D

//Teemu
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Jag håller med föregående talare.[…]

Det låter ju som att det kan bli bra. Monter[…]

Min gör lika dant ibland . D3 chipad, 2011 d[…]

Svänghjulet.