Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av CANBus
och din fråga är om Volvo gjort en U-båt eller vaddå?
hör inte sånt här hemma i klåtterplanket eller dyl??
av dali
Ja, absolut, min fråga är om Volvo har gjort en u-båt ... :roll:

Moderatorerna får väl flytta den om det är förbjudet med humor.
Användarvisningsbild
av ateist75
dali skrev:Ja, absolut, min fråga är om Volvo har gjort en u-båt ... :roll:

Moderatorerna får väl flytta den om det är förbjudet med humor.
Skit i honom, jag tyckte det var kul läsning! :-)-)
av CANBus
det har väl inget med humor att göra :roll:
går du in på en klädaffär för att köpa stugfärg?
liknelsen är lika...lär er att posta på rätt ställen.
av dali
CANBus skrev:det har väl inget med humor att göra :roll:
går du in på en klädaffär för att köpa stugfärg?
liknelsen är lika...lär er att posta på rätt ställen.
Jag har läst många tusen inlägg på ett gäng bilforum och den liknelsen är den mest förvirrade jag sett hittills. Fullkomligt irrelevant och totalt poänglös.

Om du provar klicka på länken så ser du att det handlar om en Volvo S60 som hamnat i vatten, de som tittar på filmen inser nog det humoristiska i det hela. Inlägget känns faktiskt inte helt malplacerat på ett Volvoforum ... i sektionen för S60 ... :shock:

Halmstaden, skulle tro att elektroniken tagit stryk ... karossen blev dessutom lite skrynklig av undertrycket, så jag gissar på att bilen hamnat på skroten, att döma av sista raderna längst ner i bloggen.

EDIT: Enligt artikel i Expressen så ska den förmodligen skrotas: http://www.expressen.se/nyheter/1.11874 ... -fran-sjon
av CANBus
Jag ser ju inte direkt något problem med en S60 med denna tråd?
Utan den här tråden är en sån här så kallad "titta-vad-jag-hittade-tagen-från-nått-annat-forum"
Just denna länk finns på PRECIS alla andra bilforum på hela internet.
därför tycker jag den hör hemma i klåtterplanket eller liknande och inte i forumsämnen för problem.
Nej det är inte speciellt poänglöst liknelsen,den är verkligen huvet på spiken.
av dali
Jag tror du missförstått poängen med detta forum, det är inte enbart till för att diskutera problem med Volvobilar, allt måste inte vara frågor heller. Läs forumreglerna så kanske det klarnar lite: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=53&t=2

Angående att denna tråd "finns på PRECIS alla andra bilforum på internet" (hur hinner du besöka alla? :shock:). Den fanns inte på jagrullar.se och den finns/fanns inte på något av de andra bilforumen jag besöker.

Om moderatorerna tycker att en tråd hamnat fel så flyttar de på den. Det behövs inga självutnämnda forumpoliser. Det finns en otroligt enkel regel du kan följa: om en tråd inte är intressant - läs den inte!

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]