- tis 03 jun 2008, 09:27
Bra att du sägger så, för jag va verkligen såååå nära igår att sätta igång med lilla dremel sågen, hehe :) jag får väll ta o ha en altid utfäld nyckell tills jag skaffar en ny. Nån som vet om bilarna brukar levereras med en extra nyckel eller är det altid en som följer med ?, jag fick en, väldigt konstigt, fast import firman är lite skumm så, jag får väll leva med det.
Sharkman skrev:Ursäkta den dåliga bilden men det syns ungefär hur den är limmad osv.
Skulle inte rekommendera att plocka isär om fjädern slutat fungera. Provade med nyckeln som satt på den beg. KIR nyckeln jag köpte idag och den är ihoplimmad runt transpondern.
Bra att du sägger så, för jag va verkligen såååå nära igår att sätta igång med lilla dremel sågen, hehe :) jag får väll ta o ha en altid utfäld nyckell tills jag skaffar en ny. Nån som vet om bilarna brukar levereras med en extra nyckel eller är det altid en som följer med ?, jag fick en, väldigt konstigt, fast import firman är lite skumm så, jag får väll leva med det.
Tidigare >-04 V70 D5 163hk ,
nummera -07 V50 D5 185hk, >
frugan -07 xc90 d5 185.
nummera -07 V50 D5 185hk, >
frugan -07 xc90 d5 185.