Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Caan
Jag håller med om att mörk färg borde bli snyggast. Risken är att silver "skär sig" med den ljusa inredningen.

/Carl
av carpe_nemo
jag är nyfiken på hur det ser ut med dioderna, finns det ingen bild på hur det ser ut när det är igång? (aldrig sett det, är det snyggt?)
Användarvisningsbild
av wellner
har du lackat med sprayburk eller har du haft inne dom på seriös lack.?
Användarvisningsbild
av greeeken
Jag sprayade med burk.

Ska man vara ärlig så har jag inte "installerat" listerna än.
Har haft fullt upp med barnet nu.
Men i veckan så gissar jag att ja blir klar
Användarvisningsbild
av Stupid-Flanders
Soe69 skrev:Jag hade oxå de där "trä" listerna och nu har jag silver (alu) lister.
Köpte brickor på bilia kostar 4,50:- stick.Bytt mittarmstöd + instrumentpanel från en 05 med alu ringar.
Kolla hur de ser ut

http://www.garaget.org/?car=94851
Riktigt snyggt till din mörka inredning. Frågan är ju som sagt hur det skulle bli mot min ljusa. Iof är ju själva handtagen i silver och det funkar ju. Jag får försöka hitta en omgång på skroten och provlacka.
Användarvisningsbild
av Stupid-Flanders
greeeken skrev:
Jag klippte sönder dom med en sidavbitare. Dom kostar 4 kr st på volvo.
När du tagit bort ringarna så är det bara dra ut listerna
Soe69 skrev:Köpte brickor på bilia kostar 4,50:- stick.Bytt mittarmstöd + instrumentpanel från en 05 med alu ringar.
Någon som vet hur många brickor det går åt till alla fyra dörrar på en V70N-04?? Volvo kunde inte se hur många som behövdes.

Hittade felet lite längre in just innan kabla[…]

Hej, min volvo s60 t5 från 2002 med DSTC har[…]

Lyfta bilen

Går det på Volvo XC60 att använda[…]

Styrservo V70 2010

Bilen har varit trögstyrd på låga[…]