Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Var på volvo en sväng

Bild

Tyckte det vart så snyggt med nya emblemet på dom som bytt.
Så var tvungen att konvertera till ford/volvo märket ja me :).
Bild

När jag tog bort gamla emblemet så var det typ en pil därbakom :roll: va de nu är eller ha varit till
Bild

Lackade svart bakom.
Bild

Sådär ja!
Bild
okej okej det kanske var lite överdrivet med ett fake R-märke på en GL. Men en kompis hade det liggandes och det fyllde grillen lite mer :wink:
UPDATE!
Har länge tyckt att inte Blinkersen stämmt överens med det svarta i strålkastaren.

Bild

Plockade bort
Bild

Verkstan (Mammas disk bänk :roll: )
Bild

Hehe lite dirty ;) (ursäkta kablarna, dom var till dioderna men slet bort dom)
Bild

En klar, en kvar.
Bild

Såg väldigt mörkt ut, men riktigt så mörkt vart de inte.
Bild

Köpte även osynliga blinkerslampor
Bild

RESULTAT:
Bild

Tror jag måste lacka lite mer inuti självastrålkastaren för nu vart de kanske lite för mörkt i blinkersen :lol:

Sen fick jag reda på att min fälg var klar från svets så for och hämtade den :D
Bild
Bild
JP Wheels AB ESKILSTUNA :D . Synd de lade ner sin tillverkning :cry:......jag har ett levande minne på jobbet i form av Hassan som var boss där på slutet.B la bl a ..... sorry lite offtopik :oops: Nu kommer Sweeman bli avis på dina mörka blinkers :mrgreen:
Vem har svettsat fälgen?? hade det inte räckt med att fräsa bort lite alu och svettsa igen? Ser ju inte så snyggt ut med värsta klumpen :roll:
grammse skrev:JP Wheels AB ESKILSTUNA :D . Synd de lade ner sin tillverkning :cry:......jag har ett levande minne på jobbet i form av Hassan som var boss där på slutet.B la bl a ..... sorry lite offtopik :oops: Nu kommer Sweeman bli avis på dina mörka blinkers :mrgreen:
Vem har svettsat fälgen?? hade det inte räckt med att fräsa bort lite alu och svettsa igen? Ser ju inte så snyggt ut med värsta klumpen :roll:
Hah du har rätt du :P lär tona ner mina också såfort jag får tummen ur :P
grammse skrev:JP Wheels AB ESKILSTUNA :D . Synd de lade ner sin tillverkning :cry:......jag har ett levande minne på jobbet i form av Hassan som var boss där på slutet.B la bl a ..... sorry lite offtopik :oops: Nu kommer Sweeman bli avis på dina mörka blinkers :mrgreen:
:roll: hahahaha. ja så kan de då gå :-).
Fälgen svetsades på en av däckfirmorna här i stan. Men frukta inte! ;) har slipat ner.
Men jag ville bara visa på bilderna att de va svetsat då de inte syns nu :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14

Har tyvärr ingen multimeter.

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &[…]

Går fläkten/fläktarna som dom ska?