Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tomas88 skrev:
matzen10 skrev:Snuskigt många, mer än 32000, "tittar" i denna tråden :D .

Spännande Sweeman!

M V H
--> Matz
Nja visserligen är det många som besöker denna tråden, men det är väl inte 32000 olika prsoner som besökt utan antalet visningar totalt. En person kan ju besöka tråden många gånger.
Eller är jag fel ute nu?
helt rätt ;)
Tomas88 skrev:Nja visserligen är det många som besöker denna tråden, men det är väl inte 32000 olika prsoner som besökt utan antalet visningar totalt. En person kan ju besöka tråden många gånger.
Eller är jag fel ute nu?
Nejdå, du e helt rätt ute, Tomas88! 32000 "tittar" i tråden. Skulle kanske skrivit visningar ;-)

M V H
---> matz
Trots min stukade fot så har jag monterat mina belysta elhissknappar :D bara 2 nu dock men en 3dje motor ska i så snart jag har kollat att den funkar!

Bild
grammse skrev:
Sweeman skrev:nu har jag 4 elhissar :D
trevligt :D men din mobil e ju fan sämre än min gammla nokia på mörker bilder :lol: :wink:
din gamla nokia spöar nog den här telefonen i allt :P jävla värdelös telefon :P ska fan byta tillbaka till min gamla som har en någelunda duglig kamera :P

Är de någon som vill ha en guide på att eftermontera elhissar på en bil med fördraget kablage så hojta till!
Jag har redan hissar fram orginal svårt att slänga in där bak? mkt kabel dragning eller finns det redan draget?

Har ju en -88b Blackline

Föresten vart fick du dina lysande knappar ifrån? Har letat på skroten som en dåre men hittar inga.
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 64
V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]

Tackar för tipsen! Det blidde en iCarsoft CR[…]