Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Ja den ser lite "nättare" ut om rumpan :wink:
Tar bort lite av gubbstämpeln på bilen :D
Men riktigt snyggt blev det tycker jag :-)-)
av Sevak
Bilen är fin men vingen förstör hela bilen. Riktigt .....ful tycker jag den vingen är på s80. Men alla har sina åsikter du o grammse värkar gilla den. Fin bil iallfall
Användarvisningsbild
av Gizz
Smaken är som sagt olika. Jag tycker att det blev helt ok. Den ser annorlunda ut irl också.
Användarvisningsbild
av Nexus
Gizz skrev:Smaken är som sagt olika. Jag tycker att det blev helt ok. Den ser annorlunda ut irl också.
Jag e inte mycket för stora vingar och annat bling bling men denna vingen tycker jag passar bra på S80:in
Hade det setat en kromad skylthållare :-O) så hade hela bilens utseende varit förstörd .
:lol: Sevak där fick du ett slag under bältet :lol: :lol: :wink: :wink:
Användarvisningsbild
av Gizz
grammse skrev:
Gizz skrev:Smaken är som sagt olika. Jag tycker att det blev helt ok. Den ser annorlunda ut irl också.
Jag e inte mycket för stora vingar och annat bling bling men denna vingen tycker jag passar bra på S80:in
Hade det setat en kromad skylthållare :-O) så hade hela bilens utseende varit förstörd .
:lol: Sevak där fick du ett slag under bältet :lol: :lol: :wink: :wink:
Håller med dig grammse. Stora vingar ger ofta ett utseende som är lite för mycket. Jag var ganska tveksam när jag fick hem vingen på hur den skulle bli monterad men det blev ju bra. Om man fick önska så skulle den varit lite diskretare bakifrån men från sidan och snett uppifrån är den riktigt bra.
Användarvisningsbild
av Gizz
Jag la 5 timmar i lördags på att göra bilen lite mer representativ och vaxade den. Blev ganska ok tycker jag. Nu blev dessutom vingen och bilen i samma lyster. :)
Döm själva! Tycker att det blev ganska blankt. Tog fler bilder men det hann mörkna lite så de blev suddiga.
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Ser bra ut :D Tar du min oxå om jag kommer över med den???? :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Gizz
grammse skrev:Ser bra ut :D Tar du min oxå om jag kommer över med den???? :mrgreen:
Kan jag väl för en ringa summa. Låt oss säga 1000:- om du har medel med dig :)
Användarvisningsbild
av Nexus
Tack för erbjudandet :D men det kostar mera i soppa än att lämna in den här i stanför rekond :lol:
Men snacka lite bilar hade iofs varit kul :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Gizz
grammse skrev:Tack för erbjudandet :D men det kostar mera i soppa än att lämna in den här i stanför rekond :lol:
Men snacka lite bilar hade iofs varit kul :mrgreen:
Det är nog så. :) Ja det hade varit trevligt att träffas någon gång. Men det är ett avlångt land och med tanke på bränslepriserna så är även en ganska kort resa dyr.
Ska nog ge mig på farsans V70N-02 i helgen får se ifall man får den lika blank. Måste köpa mer avfettning vilket fall.

Den som löser livslängdsproblemet hos Li[…]

Service Peugeot 107 2007

I går var jag och pressade ur det gamla lagr[…]

Idag har jag bokat tid för service. Classic s[…]

XC70 2016

En annan sak jag kom på jag glömt fr&ar[…]