NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
FiddeUBC skrev:jag tror knappsat man faceliftat S40 och v50 en gång till... den modellen borde vara på g ut.
Hur mycket är du beredd att satsa på det! :wink: :lol:
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
jadu, satsar ingeting men det känns så.
Det har redan snackats om att S40N ska försvinna och V50 II är planerad. Borde vara planerad rätt långt framöver nu... :wink:
//MVH Fredrik K
av Christian_m
Trist om Volvo ska göra samma sak med S40/V50 som Saab gjort med 9-5...Förstöra en från början bra bil genom att hålla kvar den på marknaden alldeles för länge. En ny modell runt 2010 hade varit lagom.
Användarvisningsbild
av Larre
Ser fram emot inlägg om när Volvo tänker göra en ansiktslyftning av C70. :)
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Saab faceliftar ju sina bilar både 3 och 4 gånger :P
Jaa nu ska vi kanske hålkla oss till ämnet.

När V30 kommer så tror jag nog att även C70 får en facelift.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Att det blir en facelift till på S40/V50 tror jag inte har något med att göra att den ska vara kvar länge. Tror mer att det är för att 'samla ihop gänget' på lilla plattan.
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Jag la märke till en förändring ytterligare på grillen.
Tittar ni på embelemt så är det helt fristående nu, alltså inget frykantigt genomskinligt emblem utan järnmärket är fritt utan någonting runt. Detta kan man se även på nya XC60.
av caradioa
Bästa faceliften vore att totalt lägga ned denna fuskmodell som ändå bygger på den tråkigare s40/v50 varianten. Skulle den varit baserad på S80n så hade det blivit mer stil på det hela. Att kalla den 70 känns som rena bondfångeriet då den inte delar nåt gemensamt överhuvudtaget med V70nn eller S80n
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
caradioa skrev:Bästa faceliften vore att totalt lägga ned denna fuskmodell som ändå bygger på den tråkigare s40/v50 varianten. Skulle den varit baserad på S80n så hade det blivit mer stil på det hela. Att kalla den 70 känns som rena bondfångeriet då den inte delar nåt gemensamt överhuvudtaget med V70nn eller S80n
Jag hade inte tackat nej till en C70 :-)-)

Men jag hade inte köpt en C70 med 140 hk..

.. När man får en V70 D5 AWD för samma pengar och samma utrustning.. :roll:

/Kalle
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist