Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av speedboat
hej funderar på att sätta Gps i bilen men undrar om det är någon som har köpt volvos orginal galler för gps men satt i en egen av annat märke för dom är ju inte speciellt dyra för ska man skaffa volvos kostar det ju multum det borde ju gå att sätta i en egen i gallret i stället för sugprop eller annat fäste vore gott att bara kunna trycka ner den när man inte använder den är det någon som har någon erfarenhet av detta mvh speedboat
av JK24T
Dustin.se säljer Brodits sortiment.
Användarvisningsbild
av speedboat
hej hade tänkt att försöka att sätta den i högtalar gallret ovanpå instrument brädan så att man bara kan trycka ner den när man inte använder den då syns ju bara överdelen på den finns ju färdiga galler för gps på volvo men frågan är hur man kan få dit den för orginal kommer den ju upp elektriskt borde ju gå att få dit en annan gps??? utan att behöva krångla allt för mycket mvh speedboat
Användarvisningsbild
av greeeken
Denna lösning söker jag med.
Att hitta själva hissanordnignen vore intresant för min 7" skärm
av Infide
Jag skulle vilja ha en likandne grej till min Garwin (eller vad de nu heter). Fast istället för massa elektriskt pjoller bara som en gammal kassetthållare. Trycker man på toppen så poloppar den upp och trycker man ner den så låses den i nedre läget. Perfekt.

Men kan nån klargöra, eftersom dom &a[…]

v60 polestar 2017 originalfälg

Hej, säljer dessa otroligt eftertraktade v60 […]

Motorn tappar kraft och dör.

Sökte lite på nätet. Finns lite om[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

En liten uppgradering här hemma. :-D IMG_[…]