Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

hehe okok ;) nä nå scoops blir det då fan inte :P men i slutet av månaden åker det på halvskinn stolar fram om allt går som det ska ;)
90ans Röd/vita bakljus tycker jag inte om :p jag vill ha röd/vita klossljus isåfall! inte hovas :P men klossljusen är skit svåra att få tag på :(
Igår byttes kamrem och spännare :D dock i farten såg jag att vattenpumpen måste bytas också :( blää utgifter.. sen bytte jag alla stolp och taklister till vinyl ;) :D

hitta på orsaken till denna fläck idag :( troligtvis varför det är en vit fläck på rutan i samma hörn.. det läcker in vatten... förmodligen just där jag har en liten rostbubbla på taket..

Bild

Bild

Sen med vinyllister så har man en list runt lilla rutan :)
Bild

Bild

vinylstolpe med plastplupp
Bild

Bild

golvlist möter vinylstolpe
Bild
Bild

mina svarta bakljus kåpor ;)
Bild

armstöd bakifrån :)
Bild
Ser bra ut mannen :D Sen är vatten pump en sak som inte är svindyr till en 740 :wink: Bättre veta allt är schysst när man far runt i vårt avlånga land än snåla in och bara byta remmen som vissa gör :|
matzen10 skrev:Snuskigt många, mer än 32000, "tittar" i denna tråden :D .

Spännande Sweeman!

M V H
--> Matz
Nja visserligen är det många som besöker denna tråden, men det är väl inte 32000 olika prsoner som besökt utan antalet visningar totalt. En person kan ju besöka tråden många gånger.
Eller är jag fel ute nu?
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 64
V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]