Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

ja de sitter på :P får väll komma med en liten update snart då :P tror jag har nån bild nånstans :P sen har jag lagat rost också ;P dock vart lacken flammig när jag sprejade :(
Nytt emblem
Bild

Ny monterade :P
Bild

Lagt igen torkarhålen!
Bild

Bytt baslåda
Bild

sen en spypic på bilen av PL4P på 740klubben :P var och kollade på drifting i hedemora i lördags!
Bild
Här kommer lite bilder :P övrigt så har jag plockat nästan en komplett svart inredning från en bil på skroten! då min sprejade inredning lyste genom lite här och var och färgen skavdes av på golvlister osv.

Dålig bild men detta är iaf svarta kåpor som sitter bakom bakljusen :P
Bild

Hade tråkigt så lackade mitten på bakre veven i grått :P
Bild

Lacka även alla ramar till utblåsen! :)
Bild

Bild

Bytte steg också :P lite mer kräm i detta tror jag :P
Bild

Komplett svart vinyl inredning och lite annan plast! ska jag montera vinylen eller ej? :P
Bild

Offret och min :P
Bild
hehe tackar :P :D dock är han inte så fin som på bild.. men det är väll bara jag då :roll: har typ sett varenda millimeter på denna bilen :P kofångare ska bytas också nu efter jag värmepickade dem då jag hitta mängdvis med skador från förra ägaren.. samt tror jag att nå skitungar har skjutit luftgevär på den.. (3st hål i kofångaren, hade liknande hål på min fiat innan dock var det i lacken :evil: ) sen vart mina rostlagningar flammiga :( därför det inte finns nå bilder på det :P
Knappt nå kommentarer! blir väll sista updaten nu då på ett bra tag annars..

Fick mitt 850 armstöd sålt :D och direkt åkte jag iväg och köpte detta :)
Bild

Har också fått igång min farthållare! felet? jo.. ingen sa att man skulle hålla ner knappfan för att starta farthållaren :P trodde det räckte med en knapp tryckning..
Det är ett Volvo original 740 armstöd med 4x mugghållare ;) finns på volvo för nå tusenlapp, men på tpc finns det rätt många till salu! denna är i stort sett i nyckick :D kosta? 400kr :D
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 64

Inte alltid för mig som motorlampan tänd[…]

Det där är (möjligen fuktpåve[…]

Fjäder dörrlås

Är det någon som vet var man får […]

Jag är lite trött nu Så du få[…]