Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Siqqe
Senast redigerad av 1 Siqqe, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Nu är det bara du stoppar på däcken på fälgarna och hjulen på bilen fortast möjligt så man får se slutresultatet! 8)

Utan R-emblem!, du har ingen R-bil och det stör den stilrena designen :wink:

/Kalle
av Siqqe
Brainded skrev:Ursäkta men vi har abstinens här! :evil:

;)

mvh
Anders
Ja, jag vet. Jag också. Väntar på EN list fortfarande innan alla plastdetaljer skickar på lack. Dumt att behöva blanda (och hälla ut) färg i onödan bara för att man lackar i omgångar.

Bjuder dock på en miniupdate. Jag har köpt lite nya prylar till bilen. Var inte alls tänkt att jag skulle ha detta utan attd et skulle komma under nästa år men så hittade jag lite pengar i bakfickan och då slog jag till.

* Nya (och mindre) backspeglarna utan blinkers -04
* Klarglasbaklyktor i superskick
* Stänkskydd fram och bak
av Siqqe
Nu äntligen börjar det hända saker i garaget! Bilen har stått i garaget och alla lackade lösa delar har legat i en hög bredvid bilen över en vecka nu. Har haft riktigt mycket i jobbet men nu börjar jag se en framtid tillsammans med bilen igen. :D

Lite lister mm. saknas.
Bild
Bild

Jag var tveksam till fälgarna när jag fick hem dom men på bilen så tycker jag dom passar riktigt bra. Vad tycker du? I vilket fall kommer de rulla hela året och kanske byts det till nästa år.
Bild

Nollfembak, nollfemlyktor, ingen torkare, delbar dragkrok, inga rails.
Bild
Bild

Ja, jag vet. Ruskigt dålig bild men den får vara kvar iaf. :P
Bild

Det som återstår nu är:

* Handtag höger sida
* Taklister
* Midjelister
* Stänkskydd
* Dörrsidor
* Backspeglar
Den här bilen blir riktigt snygg du!

Angående fälgarna så hade jag valt de du har på bilden i din signatur men å andra sidan så gör dom inte bort sig och dom sticker ju helt klart ut lite mer! :)

Ser fram emot det färdiga resultatet

mvh
En lite avundsjuk Anders ;)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]

V60 sliter däck bak