- tis 18 okt 2005, 17:21
CarMan skrev:Kom igen när du har kört 150 mil och lyssnat på Pippi Långstrump & Asterix oavbrutet. Då struntar man i om det är ballt eller inte. :lol:NCR skrev:Han kanske reagera på att du sitera mig. jag sa att det var trafiksäkrare att låta nån annan än föraren byta musik.Jan-A skrev:Jo, självfallet. Men man kommer inte ifrån att behöva byta spår, ändra volym et.c. trots det.Nu blev jag nästan nyfiken. Hur menar du att man inte kommer förbi det? Om barnet/frugan/kompisen/svärmor vill lyssna på Bo Kaspers Orkester i sin cd-freestyle så är det väl bara för dem att höja, byta spår osv själva (på den bärbara spelaren nu alltså?) utan att föraren skall behöva lida av oljudet?
Om det nu inte är så att man som förare inte vågar säga till att "den skiten spelas ICKE i bilstereon" förstås... :D
Annars går det ju alltid att säga "sorry, det finns ingen lösning, vi MÅSTE köpa en freestyle"...för visa mig den kvinna som över huvud taget bryr sig om teknik och kan genomskåda bluffen. :lol:
Med din lösning så måste föraran fortfarande kanppa för att byta musiken han själv vil lysna på.
men framförallt är det ju ballt med prylar![]()
massa sladdar & fristylat hit o dit är inte ballt eller fint.
Mazda CX-5 Optimum -15
Porsche Cayman GTS -15
"Jag säger inte att alla som gillar sport är idioter, men alla idioter gillar sport!" - Rocky
Porsche Cayman GTS -15
"Jag säger inte att alla som gillar sport är idioter, men alla idioter gillar sport!" - Rocky