NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoS40Norge
Hei!

Kan man kjøpe kromlisten som finnes bak på Summum versjonene av S/V50 facelift? Kunne godt tenkt meg slik list, men jeg vil bestille den fra Sverige, fordi de i Norge vet ingen ting :roll:
Det er listen som er på bagasjeromslokket på bildet jeg vil ha:

Bild
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Du får be volvo titta i VIDA o leta upp ett atrikelnummer på skyltbelysningen med kromlisten på.
Den skyltbelysningen sitter på alla summum utrustade bilar from 08-
Jag vet inte hurvida de e primade eller färganpassade.
Du bör veta lackkoden på din bil. Tänk då på att vissa färger är borttagna ur modellprogrammet from årsmodell 2008-
Användarvisningsbild
av VolvoS40Norge
Jeg har en 2008 facelift modell, så det med farge er ikke noe problem. Tok en kikk på en summum modell hos forhandleren og summum listen er helt lik momentum, bortsett fra den påklistrede kromlisten. Vurderer bare å kjøpe kromlist ett eller annet sted og feste det på. Synes S/V50 passer krom..
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Ja passar gör den men det är ingen list som är påklistrad utan du får köpa en helt ny skyltbelysning lackad i den färgen din bil har. Be Volvo verkstan kolla i VIDA o låt dem beställa åt dig.
1986 GLT kamdrivning

Fick remhaveri och nu efter byte rem + spänna[…]

Skumt fel b230ft

Ja en trasig insugspackning ger dom symtomen, men […]

Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&ar[…]

Fungerar cigg uttaget 12v? Fungera dimmer reglaget[…]