NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av hozz
Vill bara tala om att C30-T5 klarar av de vanligaste "hetsapor" som finns i din backspegel. Ni vet dom där som ska ända upp i baken av bilen och stressa lite.
Stryk dessa från listan. BMW 635 Coupe' , VW V8 FSI Tiptronic, Saab Aero,Volvo V40T4 (chippad av kompis fick jag reda på senare) + modifierade BMW av okända modeller som jag stött på motorvägen och nån orange Porsche 70-tals modell som ville larva sig lite.
Peta bara i en lämplig växel och dra upp maskinen till 230 blås och du har dom gråtande i högerfilen.
Nu vill jag bara att maskingarantin går ut så jag kan peta in BSR och reta fler :D
Användarvisningsbild
av rosenlorden
FiddeUBC skrev:Du kan ju vänta lite annars med BSR för jag tror de snart har på G en STEG E85 till just T5an.
Steg e85 låter mkt intressant, jag har planer på ett steg 1 till sommarn hos bsr till v50-n (t5) men då kanske man ska hålla i hatten då, har du nåt mer intressant om detta??
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Inte mer än att jag har efterfrågat detta länge nu och det svar jag fick idag var.

>Hej. När kommer ni med steg E85 till Volvo V50 T5 ???
>BSR: 2008-05-03 21:41
>Hej Fredrik K,
>BSR: Det kan vi tyvär inte avslöja i nuläget. Det bästa råd vi kan ge dig är att teckna dig för BSRnyhetsbrev.
>Med vänliga hälsningar /BSR

Avslöja... hade de inte haft nåt på G hade de nog sagt att de inte har några palner på det men som det låter nu verkar det som att de redan håller på med utveckling. Autotech har ju redan 4st E85 STEG till T5. STEG 1 ger 260hk :mrgreen:

Hej. Är det denna du söker:https://www.s[…]

Handbroms

8-) Jag kan vänta så det får bl[…]

Jag har haft ett fel på den aktiva stöt[…]

A-traktor av 2,4d?

Hoppas jag postar på rätt ställe! […]