Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Keyless kommer till hösten inkluderat i ett "prisvärt" teknikpaket. För mig som aldrig vet i vilken ficka jag senast la nyckeln i så vore det en toppen-option!
Riktigt skönt att bara behöva ha nyckeln i fickan och köra, blir en sådan grej som man saknar först när man sätter sig i en bil utan. Körde lillasysters V50 idag och det kändes klart omständigt att behöva trycka in en nyckel i ett hål och vrida om när man vet att det finns bättre alternativ :)
Jag har pcc, enheten indikerar ibland att bilen är olåst fastän den är låst.
Pcc, aktiva bi-xenonljus samt highperformance ingår i teknikpaketet till y2-bilarna som går att beställa redan nu.

Mvh Mikael
Det börjar plinga i bilen (a'la bältespling) och i kombiinstrumentet står det "Bilnyckel borttagen från bilen" till dess att man återvänder till bilen. Bilen stängs inte av, och det är även möjligt att köra iväg med bilen.
bylle skrev:Det börjar plinga i bilen (a'la bältespling) och i kombiinstrumentet står det "Bilnyckel borttagen från bilen" till dess att man återvänder till bilen. Bilen stängs inte av, och det är även möjligt att köra iväg med bilen.
Okej.

Då kan man ju retas med någon som väntar i bilen! :twisted:

"Jag ska bara springa in och köpa tidningen, du kan ju sitta kvar i bilen", så tar man med sig nyckeln med bilen igång :-DD

/Kalle
~Kalle~ skrev:Okej.

"Jag ska bara springa in och köpa tidningen, du kan ju sitta kvar i bilen", så tar man med sig nyckeln med bilen igång :-DD

/Kalle
Effekten blir att passageraren hittar den stora fina knappen som heter Stop Engine :)
bylle skrev:
~Kalle~ skrev:Okej.

/Kalle
Effekten blir att passageraren hittar den stora fina knappen som heter Stop Engine :)
Äsch då :x :lol:

/Kalle

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]

Antar att du har elektriskt gasspjäll, kolla […]