Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
vetten skrev:Hoppas att den retar någon känslig stackare HeHe :lol:
Det är just därför jag har en kanin i backspegeln :lol: VETTEN !!!! Hur ska vi lösa problemet med 480 serien som har dessa "pupp uppisar" som jag anser skymmer sikten, man kan säkert gömma ett barn bakom ett dessa :-O) Det kallar jag urbota dumt ;-//
Vi har heller inget hängande i backspegeln just för att det skymmer,
men vi har en liten rosa panter fastslingrad på backspegelns fäste
där skymmer den inget och ser lite småtuff ut.
Användarvisningsbild
av vetten
grammse skrev:
vetten skrev:Hoppas att den retar någon känslig stackare HeHe :lol:
Det är just därför jag har en kanin i backspegeln :lol: VETTEN !!!! Hur ska vi lösa problemet med 480 serien som har dessa "pupp uppisar" som jag anser skymmer sikten, man kan säkert gömma ett barn bakom ett dessa :-O) Det kallar jag urbota dumt ;-//
HeHe :lol: Ja dom där popuppisarna skulle vara bra att slippa men om dom skymmer sikten så mycket vet jag inte, man har dom ju bara uppfällda när det är mörkt ute annars är ju dimljusen tända. Det där med popupplysen var väl delvis en modegrej på den tiden men också för att jänkarna krävde en viss minsta storlek på lysena så gjorde man så för att kunna hålla en låg och sluttande front :mrgreen:

Jag tycker nog ändå att det som hänger i backspegeln kan skymma sikten en del, men jag har också varit ung och haft typ doftgranar hängande i spegeln :oops: Ingen är ju ofelbar :roll: och det där med att reta någon känslig stackare var väl mera på skämt :lol: som jag tror att ni alla fattar :?:
Användarvisningsbild
av Nexus
Visst kan det skymma sikten det är jag helt med på :D Men med tanke på att så många har något hänger där så vore det bara kul att veta vem som är värst här inne eller så?? :wink:
VETTEN! Om alla trafikanter börjar använda blinkers och blinkar i god tid så lovar jag på heder och samvete att ta bort min lilla kanin :wink:
Användarvisningsbild
av Fraz
Har inget i spegeln och har aldrig haft, tycker de ser för jävligt ut!..

Men jag har sett att många har kulband i trä hängandes i sina MB och BMW, kanske e sådana man skall ha för att va tuff? :D
Användarvisningsbild
av vetten
grammse skrev:Visst kan det skymma sikten det är jag helt med på :D Men med tanke på att så många har något hänger där så vore det bara kul att veta vem som är värst här inne eller så?? :wink:
VETTEN! Om alla trafikanter börjar använda blinkers och blinkar i god tid så lovar jag på heder och samvete att ta bort min lilla kanin :wink:
Hej Grammse din gamla bumbibjörn :D skulle vara kul att veta hur gammal du är :?: själv fyller jag 59 i sommar så man har ju hunnit med att leva ut en del synder :oops: HeHe :roll:
Sen det där om att alla ska börja andvända blinkers tycker jag va en MYCKET BRA ide :lol: För om vi alla här på forumet börjar att göra det så kanske vi blir så vanliga att det till och med blir tufft att göra det :?: Vi är ju trots allt en hel del som hänger här så kom igen på ett upprop (Blev nästan lite första maj där) Börja att ALLTID andvända blinkers när du ska svänga åt nått håll (ja inte i kurvor förstås) :mrgreen: så ska ni se att det kommer att uppskattas av andra trafikanter :lol:
av wan79
det är inte tuff att ha "kulband" radband men är man troende så är det beskyddande....
Själv har jag budda eller en liten munk hängandes där för att beskydda mig själv..
Användarvisningsbild
av Nexus
vetten skrev:
grammse skrev:Visst kan det skymma sikten det är jag helt med på :D Men med tanke på att så många har något hänger där så vore det bara kul att veta vem som är värst här inne eller så?? :wink:
Hej Grammse din gamla bumbibjörn :D skulle vara kul att veta hur gammal du är :?: själv fyller jag 59 i sommar så man har ju hunnit med att leva ut en del synder :oops: HeHe :roll:
Sen det där om att alla ska börja andvända blinkers tycker jag va en MYCKET BRA ide :lol: För om vi alla här på forumet börjar att göra det så kanske vi blir så vanliga att det till och med blir tufft att göra det :?: Vi är ju trots allt en hel del som hänger här så kom igen på ett upprop (Blev nästan lite första maj där) Börja att ALLTID andvända blinkers när du ska svänga åt nått håll (ja inte i kurvor förstås) :mrgreen: så ska ni se att det kommer att uppskattas av andra trafikanter :lol:
Men VETTEN då :roll: Du gratta ju mig på min 30 års dag :wink:
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger.

Får undersöka om jag hittar någon[…]

Vad läser du felkod med?

Igår fick det bli byte av spolarna på […]

Cupefläkten.

Tänkte om det kunde ha något med det […]