Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Vore kul med lite onödigt vetande om vad folk har hängandes i backspegeln :D . Själv har jag en liten kanin jag fick av min lilla syster när jag var kaninvakt en sommar.
Vad har du?????
Jag brukade ha den blå granen med "nybilsdoft" förut men jag tycker dom små doftpluttarna man sätter på fläktutblåsen är bättre och fladdrar inte så mycket. Ett par snygga tärningar skulle vara lite ball iofs. :)
Användarvisningsbild
av Nexus
vetten skrev:Dum fråga kanske :shock: men varför ska man hänga saker som skymmer sikten i backspegeln :shock: enbart dumt :evil:
Oj inte visste jag att det var så känsligt ämne :oops: men då kanske jag ska be moderator låsa den dumma tråden ?:-/
av I.H.P
I Chevellen hänger det 2 st stora låååååååååååånghåriga lila tärningar. :oops:
De skymmer garanterat sikten för den som sitter i mitten fram!
I en "Macken" episod dyker det upp en försäljare av backspegelspyramider, ett av säljargumenten är "Rätt arrangerade skymmer de upp till 80% av sikten", kanske skulle byta till dessa?
Samma säljare har även ett badminton kit: "Racketarna är redan avslagna, nätet tilltrasslat, bollen borta och allt nertryckt i en påse klart att slänga". På jobbet framhåller jag detta som bevis för att badminton inte är en sport, det är en strandlek. :wink:
//Björn
Bart Simpson på skateboard dinglar hos mig. Han har hängt med i fyra bilar nu. (Sitter visserligen på en sugpropp, men strax intill backspegeln.)
Användarvisningsbild
av vetten
Tja :shock: Jag vill iallafall inte bli påkörd av nån "idiot" som inte ser mej bara för att han har nån töntig grej hängande i backspegeln :-O) Jag menar TÄNK LITE!!! ALLT som skymmer sikten det minsta i onödan är ONÖDIGT ?:-/ om du måste hänga nått nånstans så häng den där den inte kan skymma ?:-/ Och vadå låsa tråden? Själv tycker jag att vi börjar komma någonstans nu :mrgreen: så det är väl bara att vakna alla ni som tror att ni är odödliga :shock:
Hoppas att den retar någon känslig stackare HeHe :lol:
Användarvisningsbild
av Bosa
I 740:n jag hade när jag var i 20-årsåldern så hängde där nån doftgran, numera så hänger ingenting i backspegeln och anledningen till det har vetten redan dragit. :)

Handbromsen tar bra men man behöver dra spake[…]

Hur och varför vill du dela. Internet fr&arin[…]

Kolla reläet för bränslepumpen, l&o[…]

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]