Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Jensen, tror du att du någonsin kommer att bli kapabel att skriva något här utan att bli oförskämd? Jag väntar fortfarande på den dagen.
Användarvisningsbild
av tjotto
Vem äger Bra Bil?
Bryr sig dessa ägarna om nått annat än att få ut bilar på marknaden?
Det ser inte så ut iaf...

Om jag får en offert på en bil med inbytet inkluderat och sedan vill säljaren höja priset på nybilen om jag säljer min inbytesbil själv.... :shock:
Om nu priset på bilen skall ändras vid renköp så brukar det väll ändå vara tvärtom...

Jag försöker inte spela lustig, bara reflekterade lite från verkligheten. Smärtade det Jensen?
av DanneF
Bra Bil ger BRA priser, igemfört med Bilia, då snackar jag Haga Norra, det är väll du jobbar jensen?
Jensen inget personligt menat med det jag skrev, så jag vill inte att du missuppfattar och tar illa upp!

men jag fick 9.5% rabatt på en C30 R Design senast jag tog en offert på Bra bil väsby.
När ja köpte min V50 Flexifuel fick jag 7% utan att tjata.

Mvh
Daniel
Användarvisningsbild
av Guligan
Bra Bil har en "tät koppling" till generalagenten, VPS. Därför inte så konstigt att de är "marknadsledare i rabatter".
Användarvisningsbild
av Jensen
andreas_lofgren skrev:Jensen, tror du att du någonsin kommer att bli kapabel att skriva något här utan att bli oförskämd? Jag väntar fortfarande på den dagen.
Förmodligen aldrig, så tänk inte för mycket på det nu.
Användarvisningsbild
av Jensen
Guligan skrev:Bra Bil har en "tät koppling" till generalagenten, VPS. Därför inte så konstigt att de är "marknadsledare i rabatter".
Bra bil ägs till viss del av VPS

Det är extremt ovanligt med partikelfiterprob[…]

motorinställning

Märken på kamremmen stämmer mot m&[…]

Börjat semestern med felfri besiktning :-D […]

S40 1.8f ac problem

Fick hem en kondensor av märket nrf, nä[…]