Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Aj då det var pissigt. du vet det man inte har i skallen får man ha i plånboken :wink:
någon raggare på byn kanske har muttrixar liggandes
Användarvisningsbild
av Ståhl
grammse skrev:Aj då det var pissigt. du vet det man inte har i skallen får man ha i plånboken :wink:
någon raggare på byn kanske har muttrixar liggandes
hmm jaa...
Men han ja köpte fälgarna av KANSKE hade muttrar endå...
Annars blir de till att beställa muttrar imorgon.
Användarvisningsbild
av Nexus
muttrar är en fördel om man vill använda fälgarna. :wink: 600 är ju bara en siffra, bara beställa , kosta på bilen har ju inte några gränser, jag lägger hellre 1000 på bilen mot köpa kläder :lol:
Användarvisningsbild
av Ståhl
grammse skrev:muttrar är en fördel om man vill använda fälgarna. :wink: 600 är ju bara en siffra, bara beställa , kosta på bilen har ju inte några gränser, jag lägger hellre 1000 på bilen mot köpa kläder :lol:
Du har så rätt!

Men somsagt ska vänta och se om han jag köpte fälgarna av har muttrarna eller inte.
Annars blir det till att beställa muttrar imorgon.
Användarvisningsbild
av Ståhl
Röd med rostlagning skrev:Jädrar vad slotmags sitter på 240 före 84! Vad har du för planer på det utvändiga? Stötfångarlack?
Jodå.. sitter som gjutet.. fast fick lov att ha spacers fram för fälgen tog i oket.

Utvändigt vad jag vet just nu är:
GLT eller Näbbhuv med tillhörande grill ska på.
sen måste jag hitta en orginal kofångare bak iallafall.
Sen kanske den blir mattsvart i sommar.
Men måste på med en rutsänkning fram också. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Nexus
Det såg ju inte så dumt ut :D Skönt det löste sig med muttrar :P . Du har inte funderat på måla rött i hålen på fälgarna :wink: :lol:
Användarvisningsbild
av Ståhl
grammse skrev:Det såg ju inte så dumt ut :D Skönt det löste sig med muttrar :P . Du har inte funderat på måla rött i hålen på fälgarna :wink: :lol:
Jo de löste sig :D

Nej? varför hålla på förstöra så fina,sällsynta,dyra fälgar på de viset?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina […]

Dom där sulorna kommer sannolikt inte passa a[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem