I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Brainded skrev:Vi har ju som vi redan har rett ut pratat med olika personer på BSR, så har du ett avtal med någon annan, som är bättre, vilket du ju påstår så skriv det här i tråden så ska jag se till att det går ut ett mail om detta till samtliga medlemmar där vi även tackar dig väldigt mycket för detta.

Jag erbjöd rätt stora motprestationer för att det skulle gå utan att de gick med på det så personligen så blir jag mycket imponerad.
Skrev en tråd om läget och lämnade även namn till dig om vem jag varit kontkt med på bsr.
Men du diggade ju inte den tråden och tog bort den för att den inte passade dig.

Men skit samma det blir säkert bra när det e klart.

//mojja
Det enda jag tagit bort som du skrivit om BSR är det nedan som du skrev i en tråd imorse, trots att jag redan skrivit att frågor får tas via pm för att undvika onödiga spekulationer innan det är klart.
mojja skrev:Ja vad händer igentligen med bsr köpet?
Brainded stormade in och tog över förhandlingarna med bsr när dom redan var färdiga och en rabbat sats om 20% skulle lämnas till forummedlemmarna och till alla andra som var intresserade.

Det enda som var kvar vid dessa förhandlingar var att boka upp en dag som passade alla och sedan åka till växjö och få ppc installerad eller skickad hem till sig.

Sedan kommer bsrjohan in i bilden och skriver något om att någon kontakt inte tagits med dom och att han inte visste något om förhandlingaran vilket inte är konstigt då han sitter i sthlm och jag pratat med växjö och andreas där.

Pga sjukdom i familjen hade jag inte tid med att besvara bsr johan i min förra tråd innan braindead låste den. Jag pma braindead att han gärna får låsa upp tråden så att jag kan komentera på bsrjohans inlägg men får till svar att nu har dom tagit över och att tråden föreblir låst men han kan själv skriva i den och nämna mig i den utan att jag har möjlighet att besvara.

När jag pmad med brainded förra veckan så sa han att resultat utav deras förhandlingar skulle presenteras i början på förra veckan och att det var så gott som klart. Men jag har då inte sett några resulat utav dessa förhandlingar eller att någon information ges överhuvudtaget om hur det går.

Det e lätt att sitta framför tangentbordet o ställa en massa krav men det verkar ju vara jobbigare när man själv ska ta tag i saker och ting

Hoppas kunna få lite klartecken i detta och hoppas att denna tråd får finnas kvar för den berör många som varit intresserade.
Jag kommer optimera min bil innan maj är slut med eller utan grupprabbat.

//mojja
Jag måste tyvärr dra tillbaka min intresseanmälan om det inte går att få PPC:n hemskickad. Detta p.g.a att jag bor 140 mil bort.
Tack ändå till er som har engagerat sig i frågan och jag hoppas att ni som kan åka får en riktigt trevlig dag hos BSR.

P.S. Om det går att bearbeta BSR ytterligare när det gäller rabatt på gruppköp inkl. postorder så är jag förstås fortfarande intresserad. D.S.
Det verkar som att de flesta eller några(Även jag)inte Kan åka till växjö.Milen spelar faktist en stor roll plus att man har andra saker som tar upp tid i ens liv.Det vore ju bra om de som startade det här även försöker att få till ett (Gruppköp)av ppc´n.Då har vi båda alternatien att ta ställning till.Eller det kanske bara ska handla om ett gruppköp av ppc´n.Bsr som företag borde vara intresserad av att kunna sälja x antal ppc dosor även fast de blir hemlevererade.(Vilket företag vill inte sälja sin produkt??).
Mvh/Risto

Så! Efter mycket (massor) svordommar, slit, […]

Kolla på Bildelsbasen på grillar till […]

Ja, det är väl dags för mig att sv&[…]

Ford explorer då? Är ju en rebadgad VW,[…]