Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
shit här går det frammåt :P kostar på bilen ser jag! :) jag ligger nog uppe i 5000 i styling väg, 3000kr till kylare, ok, klossar å lite annat skit som gått sönder! och 10.000 för bilen så ligger på 18.000 totalt jag :P hehe vart rätt mycket nu när man räkna på det :P
av P3R550N
Ståhl skrev:Men det här ser jäkligt bra ut faktiskt..
Fick du ta ur instrumentpanelen för att kapa ur för högtalarn däruppe lr?
Och backspeglarna..Har du spraylackat eller sprutlackat?

Nee, den satt kvar, satt volvo diskanter där innan, tog bort dom gjorde hålet lite störe.
Och ang färgen så köpte jag riktig färg, som var blandad av en lackare, fast på spray burk som dom fyller upp.
Det bli ungefär samma resultat som att sprutlacka, eftersom det är samma sorts färg..
Det är lite dyrare än vanlig vit spray burk, men mycket bättre resultat.
av P3R550N
Sweeman skrev:shit här går det frammåt :P kostar på bilen ser jag! :) jag ligger nog uppe i 5000 i styling väg, 3000kr till kylare, ok, klossar å lite annat skit som gått sönder! och 10.000 för bilen så ligger på 18.000 totalt jag :P hehe vart rätt mycket nu när man räkna på det :P

Din bil är är ju snygg, trodde det låg mera pengar i den än 18tusen.
Det är kul o räkna ihop allt, o se i slutänden vad allt gått på.

Synd att jag bara tagit dom billiga sakerna än så länge, jobbigt med dom stora inköpen.

Du har ju en -13 så då lär ju en […]

Carplay trådlöst?

Lånar tråden lite. Någon som vet[…]

meddelande

Fabriksåterställning kan vara en lö[…]

850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]