I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

av Sevak
Jag sa från början att de inte va något seriöst i de. Känns så jälva onödigt. Man fick ju förväntningar. Men sen när de kom update var 3e vecka så förstod man att de inte skulle bli av. Man vill ju inte trimma bilen innan vintern.
av matzen10
Vill du veta om det händer något med det oseriösa, alltså? :roll: Konstig undran isf..

Annars kan jag berätta att kontakt är tagen och svar väntas från BSR:s sida på någon/några fråga/frågor.
En del är alltså löst men lite återstår.

Det är inte så lätt att det bara är att ringa ett samtal ;-) Men mer fullödigt blir det (förhoppningsvis) under kommande vecka.
Och den som inte vill vänta på kanonerbjudande från Sveriges mest välrenommerade trimningsföretag är ju inte tvingad.....

Chill,
M10
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag har med viss hjälp av mojja tagit över detta ärende för att försöka få till något så gott jag kan när det tyvärr inte gått så bra.
Jag lovar att återkomma så fort jag har svar och ni behöver inte oroa er för att ni inte får svar så fort allt är spikat då det ligger i både forumets och BSR's intresse att få ut.

Jag låser denna tråd och hänvisar till framtida uppdateringar i stickyn om gruppköp hos bsr. Jag lär inte kunna komma med något bättre svar innan allt är spikad men har ni trots allt frågor som ni tror att jag kan svara på så pm'a.

mvh
Anders

Jag försökte boka tid hos Bilia igå[…]

Felkoden är den jag skrev i trådens rub[…]

Kolla att luftförvärmningsspjället […]

Carplay Trådlös adapter

@HeavyMetal , Tackar ska kollas in :)