Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mr H
Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Loner
En välskött Ocean Race är snygg... attans snygg blå färg..

/L
av jbl
Ja ocean race på en XC70 tycker jag är riktigt snyggt.

Men XC90 med röda färgen är grym. 8) Denna färg skulle jag vilja ha på min XC70 som är askguld.
av LappenNorr
Steff 99 skrev:Ocean Race är den som är mest unik.
Sport edition -04 Titaniumgrå med silverfärgade lister runt om är nog den mest misslyckade, ser ut som att någon färgblind amatör försökt sig på en egen lösning.
Gräslig... :roll: men smaken är som baken ...Delad.... :lol:
Men herregud människa färgblinda köper ju Ocean Race eftersom de inte ser hur fula de ser ut hehe :lol:
Användarvisningsbild
av eiskall
Steff 99 skrev:Sport edition -04 Titaniumgrå med silverfärgade lister runt om är nog den mest misslyckade, ser ut som att någon färgblind amatör försökt sig på en egen lösning.
Gräslig... :roll: men smaken är som baken ...Delad.... :lol:
Jag är nog benägen att hålla med dig. Inte alls en lyckad kombination. Tycker speciellt illa om hur fronten ser ut med en silvrig list som löper runt om. Påminner om relingen på en båt eller nåt :)

Men men, de flesta andra temabilar är snygga.
zoran skrev:Min sport edition är rätt snygg (tycker jag så klart)(Tonade rutor bak vore dock på plats iofs). Personligen föredrar jag SE före OceanRace, även om OR ser rätt fin ut.
Ja, den är fin. Det är färgkombinationen Grå/silvriga lister som inte är nån höjdare.
Värmepaket 940

Läs detta. https://www.jagrullar.se/forum/vie[…]

Problem med värmen på 740

Gött att vara till nytta ibland....😁😁

Ingen byter skärmkanter fram, byt hela sk&aum[…]

Motorfästen XC60 -17

Man ser att det spruckit. Iaf det övre. Men d[…]