NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Tanken är att jag ska skippa de dära fula serapis fälgarna o lägga på mina fina Zaurak 17tum diamondcut (lackade och slipade kanter)

Bilen kommer då se ut så här i svart. Men repor o dörruppslag är nåt jag nojjar mig för.

Bild

Fälgen se ut såhär i verkligheten.
Bild
Användarvisningsbild
av Jayhawk
Djurberg skrev:Nu halkar jag av ämnet lite, men en snabb fråga ang tvätt. Hört och läst att flera inte automat-tvättar över huvud taget, inte ens i borstfria tvättar?
Automat-tvätt är nästan det dumaste man kan göra till sin bil, okej om det är en skit bil man inte bryr sig mycket om men tex en ny bil ska man aldrig göra det....det är handtvätt som gäller inget annat..okej viiiissst tror själv inte på att det kan va så himla farligt med automat tvätt men jag skulle iaf inte ta risken
av groggarn
Jayhawk skrev:
Djurberg skrev:Nu halkar jag av ämnet lite, men en snabb fråga ang tvätt. Hört och läst att flera inte automat-tvättar över huvud taget, inte ens i borstfria tvättar?
Automat-tvätt är nästan det dumaste man kan göra till sin bil, okej om det är en skit bil man inte bryr sig mycket om men tex en ny bil ska man aldrig göra det....det är handtvätt som gäller inget annat..okej viiiissst tror själv inte på att det kan va så himla farligt med automat tvätt men jag skulle iaf inte ta risken
BRRRRR Svart bil å automattvätt.. skulle se ut som efter ett slagsmål med katten :???:
av Kluster
FiddeUBC skrev:Tanken är att jag ska skippa de dära fula serapis fälgarna o lägga på mina fina Zaurak 17tum diamondcut (lackade och slipade kanter)

Bilen kommer då se ut så här i svart. Men repor o dörruppslag är nåt jag nojjar mig för.

Bild
Nice one, FiddeUBC! :)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&ar[…]

Fungerar cigg uttaget 12v? Fungera dimmer reglaget[…]

Haha, vi har olika synsätt märker jag. P[…]