I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Ursäkta jag frågar men på förstasidan står det bara att kontakt har tagits och att 20% ges.

Vad är nästa steg? Ska det bestämmas en datum när vi kan åka till växjö och hur gör alla andra som inte kan åka till växjö? Kan vi kontakta BSR mellan en viss datum och ange rabattkod: JAGRULLAR för att få den skickad hem med 20% rabatt? :)
Hej alla på Jag Rullar,

Vi har haft en hel del Jag Rullar-medlemmar hos oss (bl.a. tack vare erbjudandet om
felkodsläsare i http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=54&t=25747 ) och alla medlemmar
visar stort intresse för biltrimning i allmänhet och alltsom oftast har medlemmarna många
frågor om allt mellan himmel och jord när det gäller utveckling av trimsatser o.s.v. så jag
tänkte höra med Er om det finns intresse bland Er forumsskribenter att besöka oss på BSR
under en dag, och få en guidad tur på vår utvecklingsavdelning och se hur vi utvecklar trimsatser?

Jag tänkte att Ni skulle få klämma och känna på våra bromsbänkar och se när vi kör bilarna i
testbänk så att Ni får se hur allt verkligen går till.

Anledningen till detta är helt enkelt att det kommer en hel del personer från just
"Jag Rullar" till oss och alla verkar vara väldigt sugna på att få en "inside look" i hur allt går
till så samtidigt som vi kan slå två flugor i en smäll och besvara alla frågor på en och
samma gång så får Ni en guiding och förklaring på Era frågor.

Vad tror Ni, finns det överhuvud taget ett intresse bland Er att besöka oss under en dag fram
i vår/sommar? Ni kan väl kommentera lite i tråden?
Observera att alla på Jag Rullar är välkomna, inte bara de som vill ha trim.

M.v.h. John på BSR
http://www.bsr.se

Bild
Vi vill ha info om trim rabbaten så jävla oseriöst tycker jag de varit. De går flera veckor ifrån att man får info. Står att vi har fått 20% hur får man dom är det någon kod eller vad? 1 dag hos bsr...ni har inte ens spikat ett datum. Man vill ju inte trimma bilen efter sommaren.
Sevak skrev:Vi vill ha info om trim rabbaten så jävla oseriöst tycker jag de varit.
Det är ju synd att Du tycker det. Jag har personligen inte blivit kontaktad av någon på Jag Rullar som har återkommit
med information om det finns ett intresse så vi på BSR har således inte en aning om hur många personer det
gäller så innan vi vet om det gäller 1 person, 10 personer eller 100 personer så blir det ju lite svårt att bestämma något.

Sevak skrev:...ni har inte ens spikat ett datum.
Som sagt, vi har inte fått någon anmälningslista från Er över huvud taget så vi vet ju inte ens om Ni vill komma och besöka oss?

Det bästa är väl om trådskaparen här verkligen ringer oss och berättar vad det är Ni vill, hur många som är intresserade och när
det passar Er så löser vi det säkerligen till det bästa, men vi behöver en konkret anmälningslista från en representant från Er
så vi vet hur många som kommer så att vi kan ordna med lämpliga förberedelser för det.

M.v.h. John BSR
Ber om ursäkt för att jag inte skrivit här tidigare. Det beror på att jag tyvärr inte har fått alla svar som krävs för att gå ut med det.

Men så fort jag får den sista parametern från BSR så skriver jag här.

Men den korta versionen är att de kommer att erbjuda chippning till förmånligare pris på mjukvara och ppc-box i samband med att ni blir inbjudna till deras utvecklingscenter i Växjö.

mvh
Anders
Hej!

Den här gången blir det inget gruppköp i ordets rätta bemärkelse, däremot så erbjuds vi 20% rabatt i samband med ett öppet hus.

Jag förstår att det är många som inte kommer att nyttja detta då det helt enkelt är för långt att åka till Växjö för att boka ett trim även fast också studiebesöket känns intressant.

Men jag hoppas att så många som möjligt kommer att deltaga och bli nöjda!

För mer information se: http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=47&t=29176

Tråden är nu återigen upplåst för diskussion.

mvh
Anders
Brainded skrev:Ber om ursäkt för att jag inte skrivit här tidigare. Det beror på att jag tyvärr inte har fått alla svar som krävs för att gå ut med det.

Men så fort jag får den sista parametern från BSR så skriver jag här.

Men den korta versionen är att de kommer att erbjuda chippning till förmånligare pris på mjukvara och ppc-box i samband med att ni blir inbjudna till deras utvecklingscenter i Växjö.

mvh
Anders
Och vad var nytt med det? Den informationen lämnades ut för en månadsen redan:(.
Brainded skrev:Hej!

Den här gången blir det inget gruppköp i ordets rätta bemärkelse, däremot så erbjuds vi 20% rabatt i samband med ett öppet hus.

Jag förstår att det är många som inte kommer att nyttja detta då det helt enkelt är för långt att åka till Växjö för att boka ett trim även fast också studiebesöket känns intressant.

Men jag hoppas att så många som möjligt kommer att deltaga och bli nöjda!

För mer information se: http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=47&t=29176

Tråden är nu återigen upplåst för diskussion.

mvh
Anders

Ni fixa det än sämre än vad det var från början då det skulle finnas möjlighet att få ppcn skickad:(
Vi har ju som vi redan har rett ut pratat med olika personer på BSR, så har du ett avtal med någon annan, som är bättre, vilket du ju påstår så skriv det här i tråden så ska jag se till att det går ut ett mail om detta till samtliga medlemmar där vi även tackar dig väldigt mycket för detta.

Jag erbjöd rätt stora motprestationer för att det skulle gå utan att de gick med på det så personligen så blir jag mycket imponerad.

Så! Efter mycket (massor) svordommar, slit, […]

Kolla på Bildelsbasen på grillar till […]

Ja, det är väl dags för mig att sv&[…]

Ford explorer då? Är ju en rebadgad VW,[…]