Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gizz
Har lämnat in min vinge på lackering nu. Hade en del duster med lackeringen förra våren/sommaren men nu blev det att lämna in den istället. Hoppas att jag får den lagom till nästa helg. Tillåter vädret så kanske den åker på också.
Användarvisningsbild
av Nexus
Gizz skrev:Har lämnat in min vinge på lackering nu. Hade en del duster med lackeringen förra våren/sommaren men nu blev det att lämna in den istället. Hoppas att jag får den lagom till nästa helg. Tillåter vädret så kanske den åker på också.
Jag tänkte just fråga hur det går med vingen :roll:
Användarvisningsbild
av Gizz
grammse skrev: Jag tänkte just fråga hur det går med vingen :roll:
Då var jag ute i rätt tid med andra ord. :)
av Sevak
Lacka listerna, trösklarna och tona bak rutorna så blir den riktigt fin. Hade själv en svart s80 med lackade lister o trösklar det gjorde mycket.
Användarvisningsbild
av Gizz
Idag ska vingen vara klar på lackeringen. Den hämtas och det kan nog bli montering i helgen. Får väl se om vädret och tiden spelar mig i händerna i helgen.
Monterade stänkskydd bak förra helgen i samband med min andra montering av sommardäcken för året.
Användarvisningsbild
av Gizz
Nu är vingen monterad. Ska försöka fixa lite bilder när det inte regnar. Började ju regna när jag precis var klar. Det var en hel del meck innan den var på plats. Men nu sitter den där.
Användarvisningsbild
av Nexus
Gizz skrev:Nu är vingen monterad. Ska försöka fixa lite bilder när det inte regnar. Började ju regna när jag precis var klar. Det var en hel del meck innan den var på plats. Men nu sitter den där.
:mrgreen: THIS TREAD IS WORTHLESS WITHOUT PICS :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Gizz
Sådär nu har jag tagit några bilder på resultatet med vinge på. Tycker att det blev en annorlunda känsla på bilen. Blev bra tycker jag. Det är ju inte en dussinbil i alla fall. :)
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
ÄNTLIGEN på platts och det blev ju snyggt :D :-)-)
Användarvisningsbild
av Gizz
grammse skrev:ÄNTLIGEN på platts och det blev ju snyggt :D :-)-)
Tackar! Ja det är verkligen ÄNTLIGEN för detta är nog det värsta biläventyr jag varit med om. :) Men det blev bra till slut. Det är ju om inte annat en ganska ovanlig S80 man har nu iaf.

Classic som Volvo erbjuder för 2995:- &aum[…]

Tyvärr hittar jag ingen svensk sida som s&aum[…]

Tysta sommardäck V90

Så du rekommenderar ett däck för […]

Smart energifördelning hybrid

Dom har inte riktigt lyckats med den funktionen ha[…]