Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av RGH
Hej!
Är den nån som har eller har sett xc70 med 20":are?
Är sugen på det och vill ha lite info om det
Troligts vis blir det xc90 kopior Galateia 20x8 tum med 245/40/20
År inte intreserad av en xc som kört fel och hamnat i depån och fått två lager eltape på fälgarna. :D
Ja har sett 20 på "vanliga" bilar men ej på xc70.
Tackar i förhand för alla trevliga och roliga komentarer!!!
Användarvisningsbild
av samcan
RGH skrev:Hej!
Är den nån som har eller har sett xc70 med 20":are?
Är sugen på det och vill ha lite info om det
Troligts vis blir det xc90 kopior Galateia 20x8 tum med 245/40/20
År inte intreserad av en xc som kört fel och hamnat i depån och fått två lager eltape på fälgarna. :D
Ja har sett 20 på "vanliga" bilar men ej på xc70.
Tackar i förhand för alla trevliga och roliga komentarer!!!

jag vill också se, då jag tycker att mina 19" är för små på min vanliga s60, fast nu ska jag ha dom till v70, får se om de krävs större för att få mera look, hehe :> jag sägger bara skulle man kunna ha 22" så skulle jag försöka med det. haha
av RGH
Nu är det best 20":are och nya däck.

Nu är det bara att vänta på sakerna och kränga på däcken på fälgarna och i med Nitrogen och ut och flyga.

:D
Användarvisningsbild
av samcan
aaaaaaaaw , vill se bilder ASAP
av RGH
JIPPI!!!!
Nu har fälgarna kommit nu och nu dom kom i torsdag. :D
Bilder kommer inom kort.

Dom va STORA
Vill även tacka Bil och motor i Taberg för fin service med fälgarna, Rekomenderas stort.
Användarvisningsbild
av Mats A
Jag beställde också därifrån, jag fick mina i fredags. Det blev också 20-tummare till min XC70.Jag valde Black Eagle modellen
av LaHonk
Bilder bilder
Vill se bilder på Era bilar med 20" are
Köpte min XC70 för fyra veckor sedan och har spenderat tre av dessa i på snö och is i fjällen, men nu är det dax att skaffa lite roligare puckar.
/Vilken underbar bil XC70 är!!/
av RGH
Hej!
Nu har däcken kommit så nu är det full fart till däckis och lägga på borde va klart senast på mån och på bil på tis och på ons så finns det bilder

Däcken kom ifrån Tyskland vilken resa!!

Är det nån som har en över sättnings tabell på dot märkning det stod så har på mina däck:DOT V41L HMLR 0108

Tack i för hand.
Användarvisningsbild
av eccy243
RGH skrev: Är det nån som har en över sättnings tabell på dot märkning det stod så har på mina däck:DOT V41L HMLR 0108

Tack i för hand.
De sista 4 siffrorna är DOT-märkningen. De tidigare ger bara information om tillverkningsland, fabrik, avdelning och tillverkningsskift.
Bensinpriser v2

ibland går det , ibland går det ner, p[…]

serviceavtal

serviceavtal lönsamt eller ej? 500kr m&arin[…]

Kolvringar etc b4b

Där blir alltid en "kant" (vän[…]

Service Peugeot 107

Köpte en amerikansk (Thinkdiag) som är b[…]