Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

ne de har ju stängt ner hela marknätet i sverige för att göra det digitalt, så du lär inte hitta nå kanaler alls, suddig bild kan va störningar från alla möjliga håll... skulle säkert va nå svindyr utrustning för att du ska få svensk tv i bilen nu skulle jag tro :/
finns det inte så att man bara kan köpa en box som har inbyggda kanaler eller ett enklare kort?? INGEN SOM VET NÅTT PIRATKORT ?? då jag har en box nu :wink: tranformator har ja 12v-230v ;) måste ha tilll å driva playstatitonet ju :oops: :P

men är det nån som har koll på det där med boxar om det finns nån med bara typ 1-2-4- på ? eller har piratkort till salu?

för antenn borde gå på bilens vanliga utgång om man skaffar en lååååång antenn då det annars funkar med vanlig bordsantenn :S
Det finns boxar för de fria kanalerna som går på 12V, jag köpte en box till svärmor på Elgiganten för 400:- förra året...Och den kom med nätadapter som gav 12V ut.. Radioantennen funkar knappast, den jobbar på helt fel frekvenser..

/Thomas
Piratkort finns då inte längre om du inte vill dekoda om dem var 5te minut ^^ men en vanlig grundbox från clas ohlsson bör väll gå, men det är som sagt OM du får ihop det bra med antennen.. du lär ha nån slags antenn förstärkare iaf..
XC60 MY2025 - laddprobem

Jag får också samma problem med min De[…]

D4 VEA dricker olja

Någon som vet vilken viskositet man kör[…]

Skall se om jag ser hur släpringarna ser ut. […]

Svårlösta vibrationer

Jag är så glad att jag slipper trassla […]