Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av Kimmen_740
HJÄLP!!!hur sätter man dit bakre vindavvisarna på en 740. fattar inte hur dom ska sättas fast för det sitter typ ståltråd på dom som ska antagligen ska fästas någonstans men vet ej hur och var//Kimmen
Användarvisningsbild
av freak1
rockabilly_5 skrev:fan är du helt störd eller kan du inte ens sätta dit såna hahaha :lol:

Moget, trodde forumet var till för att få hjälp när man behöver, inte bli hånad på :shock: .
Kanske finns nån moderator som kan ta dig i örat, rockbilly :evil:

Jag tycker inte någon fråga är för dum, därmed inte sagt att jag har svar på alla :wink:
Användarvisningsbild
av Jocke S.
Kimmen_740 skrev:HJÄLP!!!hur sätter man dit bakre vindavvisarna på en 740. fattar inte hur dom ska sättas fast för det sitter typ ståltråd på dom som ska antagligen ska fästas någonstans men vet ej hur och var//Kimmen
Vindavvisare? Menar du den som sitter...var?
Användarvisningsbild
av Pliind
Jocke S. skrev:
Kimmen_740 skrev:HJÄLP!!!hur sätter man dit bakre vindavvisarna på en 740. fattar inte hur dom ska sättas fast för det sitter typ ståltråd på dom som ska antagligen ska fästas någonstans men vet ej hur och var//Kimmen
Vindavvisare? Menar du den som sitter...var?
Ja där svara ja på din fråga!

Om rockabilly gör om det igen så åker han på en varning!!

Förresten så bör det räcka med dubbelhäftande tejp på vindavvisarna! eller för att va stensäker på att de sitter så får du limma, hör med Mattsvart! han verkade limma sina!
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
rockabilly_5 skrev:men det var liksom ett skämt han är min polare så ni alla vet :roll:
Spelar ingen roll! Hur många andra på forumet vet att han är det? Näe...vi tolererar inte sådant språkbruk från någon, oavsett vän eller inte!

//David
av Hemulen
Hej. Satte dit begagnade vindavvisare på min kärra fast på framdörrarna med si så där resultat ?:-/ .på mina avvisare satt det tunna ståltrådsöglor,breda,såg ut som hustak i profil. Jag tryckte in trådarna under fönsterlisten,som sagt pilligt. :D
av rockabilly_5
hemulen ja o kim prova göra som du gjore men funka inte ändå:( dom satt inge vidare innanför fönster listen :( nån som har nått annat förslag? dom ser ut som hemulen beskrev dom..
Nytt UX

Vi håller oss i denna tråd. https://ww[…]

Volvo car UX

Hur kommer det sig att ni ändrar fläkt o[…]

Xenonljus xc60

Dessa köpte jag https://www.24.se/fordon/bilt[…]

Batterifråga?

Varför inte bara öppna och kolla? Intr[…]